    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Casus BZ WBK SA
    Date: Sun, 10 Feb 2002 09:15:43 +0100

    > Oszuści mają taką metodę, że parę razy pożyczają drobne sumy, które
    spłacają
    > w terminie albo i wcześniej, a potem dopiero robią duży przewał.

    Czyli wg Ciebie nikt kto brał kredyty nie jest wiarygodny ?
    Tak jasne- wpadamy w paranoję- ja nie piszę o kilku razach, a o całej
    historii, kwestia poprawnego ocenienia, czy zaufamy, czy nie i komu.
    Historia dowodzi, że banki łatwiej pożyczają wielkie sumy, które łatwiej
    umoczyć niż małe klientom pewnym- to jest rzeczywisty problem banku i tej
    rutyny trzeba się pozbyć.

    > Hobbyście to starczy limit 100zł. :-)

    Bo to widac- przecież on ma linię kredytową w innym banku- umiejętność
    myślenia :-) tak pożądana przy analizie wniosku o kk, a tak rzadka u
    niedysponentów- szczególnie gdy pozytywnie rozpatrują wnioski o miliony, a
    odrzucają te mniejsze :-)
    O ile wiem, to trzeba mieć zarobki 1500 netto, więc taki limit dla hobbysty
    może byłby dla przyjęcia, ale dla człowieka o takim statusie byłby to powód
    do śmiechu.

    > To jeszcze badanie psychiatryczne i IQ powinni zrobić. ;-)

    Nie - wystarczy zdrowy rozsądek, a nie głupie asekuranctwo.
    Grzegorz