  • Data: 2004-07-23 21:08:54
    Temat: Re: Cashback - Nowa usługa BZ WBK i CardPoint S.A.
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cdrtgm$jae$1@inews.gazeta.pl>, bartolpartol@gazeta. says...

    > Moze i piekny, ale troche poje&^%$. Ale np. karta kredytowa z
    > _nieoprocentowanym_ kredytem przez pierwszy rok. I to nie dla
    > niewiadomokogo, tylko dla normalnych klientow.

    Mieszkam w Stanach mam bardzo dobry "rating" kredytowy i bardzo dobre
    karty kredytowe .... ale jeszcze nie widzialem karty, ktora na "cash
    adavance" dawalaby dobre oprocentowanie! Zwroc uwage, ze nawet te karty
    z 0% oprocentowanie na pierwszy rok maja oddzielna tabele na pobranie
    gotowki. Nie probowalem nigdy "cash back" na kredytowke ale jestem na
    90%, ze sie nie da. Co z tego ze mam karte stale oprocentowanie 3,99%APR
    jak za pobranie gotowki pobieraja 19% :)
    Jak by bylo tak pieknie, ze dawaliby cash back na kredytowki to haha....
    juz dawno bym wyciagnal kase. Choc wlasciwie .... teraz gotowke to chyba
    tyko na zakup bulki (i tez na upartego i bulke za KK mozna kupic).

    AP