eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCashback - Nowa usługa BZ WBK i CardPoint S.A. › Cash back a oprocentowanie ... bylo: Cashback - Nowa usługa BZ WBK i CardPoint S.A.
  • Data: 2004-07-23 21:25:03
    Temat: Cash back a oprocentowanie ... bylo: Cashback - Nowa usługa BZ WBK i CardPoint S.A.
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cdrv24$q0c$1@inews.gazeta.pl>, bartolpartol@gazeta. says...

    Ahh.. no i dla ciekawskich dodatkowa informacja:
    jak napisalem wyzej na zakupy jest oddzielne oprocentowanie a za
    pobranie gotowki oddzielne.

    Kto zgadnie jak jest naliczana splata na karcie kredytowej (w przepadku
    czesciowej splaty oczywiscie) ? :))

    No wiec splaca sie najpierw odestki, a potem kwote na zadluzeniu o
    NAJNIZSZYM oprocentowaniu.

    Hehe ... czyli jesli mam juz jakies zadluzenie na karcie z zakpobow i
    jakis diabel podkusi mnie na pobranie gotowki i bede placil to wysoki
    oprocentowanie DO MOMENTU splaty zadluzenia na zadluzeniu
    "transakcyjnum". Dodatkowo jesli, ktos bedzie "ciagnal" kredyt i nadal
    robil na karcie transacje - to transakcje te wchodza nadal w limit nisko
    oprocentowany :)

    Czy teoretycznie jesli mam 1000 USD dlugu na 3.99% i pobralem gotowke
    Splacam powiedzmy po 500USd+odestki naliczone .... ale tez i robie
    transakcje na 500USD to zadluzenie o wyzszym oprocentowaniu moze sie
    ciagnac w nieskoczonosc :)

    Hehe... czegoz to banki nie wymysla aby zassac pieniadze od swoich
    "najukochanszych" klientow

    AP