    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [CITI] KK i co teraz... (trochę długie)
    Date: 18 Feb 2002 11:44:53 +0100

    > Spłacasz teraz całość, jednocześnie reklamując transakcję.
    > Grzegorz

    Nie no. Nie napisałem tego wprost... Ale oczywiście reklamacja została złożona.
    Problem jest innej natury. Spłacenie całości to danie citi nieoprocentowanej
    pożyczki. Na ilu osobach robią takie numery? Ile na tym zarabiają? Jak to
    ukrócić (uff... to pytanie chyba jest bez sensu ;) )?
    Oczywiście - jak napisałem - można nie zapłacić. Ale to się wiąże z naliczeniem
    wcale niemałych odsetek. Jest owszem szansa na ich odzyskanie, ale w drodze
    kolejnej reklamacji (błąd wyniknął po ich stronie, dlatego ta kasa w żadnym
    przypadku się im nie należy). A to trwa. Dodatkowo kwotę odsetek poznasz dopiero
    przy następnym wyciągu i do momentu jego spłaty naliczą kolejne odsetki. I tak
    do całkowitego zniechęcenia klienta...
    Przy poprzedniej reklamacji nie zastanawiałem się nad tym. Ale w opisanej w
    poprzednim poście sytuacji jest to co najmniej zastanawiające.

    Pozdrówka,
    Piotrek.