  • Data: 2023-08-11 14:47:38
    Temat: Re: CA wykrywający...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > nowa jakosc, ja jeszcze srubki widzę.
    > Zatrzaski nierozbieralne?

    Rozbieralne, czajnik ma chyba ponad 20 lat. Owszem, ma CE.

    Owszem. Przy czym też oba mają po kilka lat. Starszy może już z 10.

    > Kondensator, zeby ograniczał prąd, musi miec przepływ prądu w dwie
    > strony. Z jedną diodą to nie zadziała, bo ona przepuszcza tylko w
    > jedną.

    A, w tym sensie. Trudno to byłoby teraz sprawdzić niestety. Możliwe że
    to było na całość napięcia, albo był jakiś "patent". Aczkolwiek w tej
    chwili widzę, że lampka, którą podejrzewałem o pojedynczą diodę, ma
    mostek (mam takich kilka i praktycznie wszystkie je naprawiałem, bo
    rezystor wejściowy się upalał, i tak - te miały specjalnej wkręty).
    Przypuszczalnie pojedyncze prostowanie było w czymś innym, ale pamiętam,
    że było.
    --
    Krzysztof Hałasa