  • 1. Data: 2005-09-07 13:02:30
    Temat: Budżet domowy
    Od: Grzegorz <g...@N...pl>

    Pytanie nieco odbiega od tematu grupy, ale di tej pasuje najlepiej.

    Czy prowadzićie budżet domowy lub chociaż szczątkowo odnotowujecie wydatki?

  • 2. Data: 2005-09-07 13:18:35
    Temat: Re: Budżet domowy
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz wrote:
    > Pytanie nieco odbiega od tematu grupy, ale di tej pasuje najlepiej.
    >
    > Czy prowadzićie budżet domowy lub chociaż szczątkowo odnotowujecie wydatki?

    Oczywiście że prowadzę budżet. Po zapłaceniu stałych opłat zostaje mi 7 zł
    dziennie na jedzenie. Dokładnie wszystko liczę.

  • 3. Data: 2005-09-07 13:45:55
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie nieco odbiega od tematu grupy, ale di tej pasuje najlepiej.
    >
    > Czy prowadzićie budżet domowy lub chociaż szczątkowo odnotowujecie
    > wydatki?

    A może jest do tego jakiś wygodny darmowy programik?
    Te co widziałem były niestety niezbyt...

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 4. Data: 2005-09-07 14:31:44
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Ja korzystam z programu MS Money'98 - wersja starsza ale bardzo przejrzysta.
    Nowa wersja kosztuje ok 200 PLN i jest mocno rozbudowana.

    W innym wypadku polecam internet lub maly notesik i kalkulator :-))

    pozdrawiam

    adam

  • 5. Data: 2005-09-07 14:52:54
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Miroo* napisał(a):

    > A może jest do tego jakiś wygodny darmowy programik?
    > Te co widziałem były niestety niezbyt...

    Nie wiem czy wygodne. Na pewno darmowe:

    Grisbi: http://www.grisbi.org/
    jGnash: http://jgnash.sourceforge.net/news.php

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    Never use 'sed' when 'tr' can do the job;
    (Taylor's Law of Programming #3)

  • 6. Data: 2005-09-07 14:58:38
    Od: Grzegorz <g...@N...pl>

    Marek Szapajko napisał(a):

    > Nie wiem czy wygodne. Na pewno darmowe:
    >
    > Grisbi: http://www.grisbi.org/
    > jGnash: http://jgnash.sourceforge.net/news.php
    >
    > Pozdrawiam

    Mam zainstalowany ePortfel, ale chyba lepiej w arkuszu kalkulacyjnym to
    robić.

  • 7. Data: 2005-09-07 16:23:28
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Marek Szapajko <f...@t...pbz> writes:

    > Nie wiem czy wygodne. Na pewno darmowe:
    >
    > Grisbi: http://www.grisbi.org/
    > jGnash: http://jgnash.sourceforge.net/news.php

    Tych nie znam, bardziej znany jest gnucash (http://www.gnucash.org) a
    jest też jakieś kmymoney (http://kmymoney2.sourceforge.net/)

    Mógłby się ktoś kiedyś pokusić o porównanie, byłoby ciekawe...

  • 8. Data: 2005-09-07 16:56:06
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Marcin Kasperski* napisał(a):

    > Tych nie znam, bardziej znany jest gnucash (http://www.gnucash.org) a
    > jest też jakieś kmymoney (http://kmymoney2.sourceforge.net/)

    Fakt, nie wiem dlaczego założyłem, że programy mają być dla Windows :)

    Te, które Ty podałeś są ZTCW tylko dla Linuksa. A gnucash jest podobno
    całkiem przyjemny. Juz kilka osób mi go polecało...

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    Never do it in 'awk' if 'sed' can handle it;
    (Taylor's Law of Programming #2)

  • 9. Data: 2005-09-07 17:56:15
    Od: Artur Karazniewicz <artur.karazniewicz[N0SPAM]@nospam-aster.pl>

    Miroo wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz" <g...@N...pl> napisał w wiadomości

    > A może jest do tego jakiś wygodny darmowy programik?

    Tak: "Żona" ;).

    Artur

    --
    ,,Wine, jako emulator Windows...'' -- WO, pcoa
    ,,As Wine's name says: "Wine Is Not an Emulator"'' -- WineHQ, FAQ

  • 10. Data: 2005-09-07 18:55:53
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Wed, 07 Sep 2005 19:56:15 +0200, Artur Karazniewicz napisał(a):

    > Tak: "Żona" ;).

    wygodny - OK, ale darmowy???? ;)

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office