  • 11. Data: 2009-07-27 11:00:44
    Temat: Re: Budujaca skromnosc Minister Bienkowskiej.
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Jeżeli ktoś kpi i manipuluje , to raczej nie ja. Przynajmniej nie zawsze
    > ja :)
    >

    > ---inny cytat z tej samej informacj z GW---
    >
    > Wyniki są rewelacyjne: Polska wydała 8,6 mld euro, czyli dokładnie 101,3
    > proc. sumy, jakią Unia Europejska nam przekazała. Dlaczego przekroczyliśmy
    > 100 proc. normy? Dzięki korzystnym zmianom kursu euro Bruksela wypłaca nam
    > fundusze euro, ale umowy są podpisywane w złotówkach. Gdy przeliczymy
    > zawarte umowy ponownie na euro, okaże się, że wydaliśmy więcej niż
    > pierwotnie dała nam Komisja.

    Tylko jak przeliczymy z powrotem na euro to wydaliśmy mniej i tak w kólko
    Macieju. Każdy rzetelny komentator powinien podać wykorzystanie funduszu w
    euro a przewalutowując można do woli manipulować datą i kursem i ilością
    środków w % jaki przewalutowujemy. Więc przynajmniej spójrz prawdzie w oczy
    i przyznaj jak mężczyzna że twoje manipulacje były pod natchnieniem artykułu
    z GW :).

    pzdr
    olo

  • 12. Data: 2009-07-30 18:19:39
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    doradca_prezydenta_zarobil_102_tys_.html

    Niepotrzebnie sie tak zastawiasz.
    Tu panuje terror polegacy na tym, ze jak ktos nie popiera PIS i Kaczyńskiego
    wraz z ich pokręconymi prawdami na każdy temat, to jest stracony.
    Z braku argumentów dopadnie Cie ew. któryś z psychicznych faszystów.

  • 13. Data: 2009-07-30 18:45:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

> [...]
    > stracony.
    > Z braku argumentów dopadnie Cie ew. któryś z psychicznych faszystów.

    Ty chyba również straciłeś nadzieję, że polityka to coś innego niż pomyje w
    krysztale?
    A Kaczyński już zawsze będzie mi się kojarzył z Lepperem, Łyżwińskim i
    Hojarską :(

    --
    marfi