  • 41. Data: 2009-05-25 17:01:55
    Temat: Re: Jakie prognozy dla WIG20 na kolejne pol roku?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jesli wydaje Ci sie, ze mnie wkurwiasz powtarzaniem tego samego tekstu od
    pol roku, to grubo sie mylisz.

    D.

  • 42. Data: 2009-05-25 19:50:09
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Zapraszam do wpisywania swoich propozycji. Weryfikacja prognoz juz w
    > listopadzie.

    1720 punktów na WIG20
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 43. Data: 2009-05-26 00:21:29
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    O fajnie , bedzie co sledzic ,
    Zas zlosliwcy beda kciuki trzymac zeby Dieter dal plame , choc o
    dzien hehe, nie ma jak to wsparcie rodakow , skad ja to znam .

    Alienis delectari malis - voluptas inhumana

    Odkryj Dieter ten rabek tajemnicy , juz lepsza najgorsza prawda niz ta
    niepewnosc , ;)

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2009-05-26 07:51:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Dieter podpuszcza nas, a potem będzie "prognozował" na przekór tego, co
    myślą "wszyscy". Jesteśmy danymi do wskaźnika.

    PS Dlatego... ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 45. Data: 2009-05-26 07:53:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Dieter podpuszcza nas, a potem będzie "prognozował" na przekór tego, co
    > myślą "wszyscy". Jesteśmy danymi do wskaźnika.
    >

    > PS Dlatego... ;-)

    coś długo idzie mu to "opracowanie" wyników.
    pewnie... dane wejściowe dostał, a reszte olał. Za duży rozstrzał
    "nastrojów".

    george

  • 46. Data: 2009-05-26 08:06:50
    Temat: Re: Brzeziński chwali Polskę za jej (zmienną) politykę gospodarczą :-)
    Od: "Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    NKAB - <n...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    "Co do Brzezińskiego to nie jestem taki pewien czy to
    prawda. Jak nie prawda to on i tak z naszmi oszołomami
    nie będzie się zadawał. Jest ponad tym. Jeśli udzielił
    takiego wywiadu, to chłopina chce jakoś pomóc naszym,
    pożal się boże, politykom"

    Skoro to Twoja ocena, wyrażona na takim forum jak to tutaj, to słowa te
    nabierają ogromnego znaczenia.
    W końcu to podpisane jak byk "Andrzej", a nie jakiś chłopina Zbigniew
    Brzeziński.
    Twoje wątpliwości są zrozumiałe, gdyż ja nie jestem taki pewien, czy dla
    takiego bystrego "Andrzeja" było krzesełko na tym spotkaniu:
    http://diplomats.pl/files/AMDV_program_16.05.pdf

  • 47. Data: 2009-05-26 09:40:56
    Od: m...@l...net.pl

    Wasze zachowanie dowodzi tezie że Dieter i tak jest największym
    autorytetem na grupie i jaką by prognozę nie podał to i tak nikt nie
    przejdzie koło niej obojętnie...więc proszę Was zostawcie człowieka w
    spokoju.Pozycja szamana grupy wcale nie jest splendorem jak widać.

    pozdrawiam
    kunegunda

  • 48. Data: 2009-05-26 09:43:38
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <m...@l...net.pl> wrote in message

> [...]
    > przejdzie koło niej obojętnie...więc proszę Was zostawcie człowieka w
    > spokoju.Pozycja szamana grupy wcale nie jest splendorem jak widać.

    jak narazie żadnej nie podał....
    george

  • 49. Data: 2009-05-26 21:22:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>