  • 11. Data: 2012-07-06 17:39:09
    Temat: Re: Brac czy nie brać - hipoteczny w PEKAO SA
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:4ff6ce95$0$1299$65785112@news.neostrada.pl...

    > to ja mam trochę inaczej, w ciągu 3 pierwszych lat mogę nadpłacić do 30%
    > kredytu bez żadnych opłat, powyżej 30% jest już 2% prowizji, a po 3 latach
    > już nadpłata jest bez prowizji

    Ale tak Ci powiedział doradca, czy tak masz w umowie? Jak byłem w pekao to
    pani poinformowała o opłacie za aneks, natomiast doradca powiedział, że
    opłaty nie ma a wszystko będę miał w umowie :-)
    Przy okazji mam pytanie odnośnie ubezpieczenia niskiego wkładu własnego. Czy
    jest szansa, że pekao (lub jakiś inny bank) wyceni mi mieszkanie na większą
    kwotę niż kwota z umowy, a tym samym nadpłata zostanie "wliczona jako wkład
    własny"?

  • 12. Data: 2012-07-06 22:38:59
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-06 17:39, szymek pisze:
> [...]
    > pani poinformowała o opłacie za aneks, natomiast doradca powiedział, że
    > opłaty nie ma a wszystko będę miał w umowie :-)

    mam to w umowie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2012-07-07 14:34:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lolekanabolek" 4ff6c6cc$0$1218$6...@n...neostrada.pl

    > czemu??

    Opisałem na tej grupie dość :) szczegółowo swoje problemy z PeKaO SA.
    Teraz jedynie napiszę -- IMO nie warto z PeKaO SA robić interesów. :)

    > dobrze napisałeś "ponoć"

    Nie brałem -- stąd 'ponoć'.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-07-07 23:54:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2012 13:09, news.home.net.pl pisze:

    > O ile nienawidzę tego banku to tutaj jest wytłumaczenie klauzuli
    > niedozwolonej. Zapewne zakładający wątek otrzymał warunki PROMOCYJNE na
    > kredyt jeśli dodatkowo weźmie kartę kredytową. Jeśli może wziąć kredyt
    > bez karty ale na warunkach nie promocyjnych (wyższe oprocentowanie,
    > wyższa marża) to jest już zgodnie z prawem.

    A, chyba że tak - w takie sytuacji trzeba po prostu policzyć, co się
    bardziej opłaca.

  • 15. Data: 2012-07-08 14:51:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A) Brać kredyt hipoteczny/mieszkaniowy w PEKAO SA, czy unikac tego banku?
    > Pomijam wyskośc procentów, opłat, prowizji, pytam tylko o szeroko
    > pojętą "przyjazność" tego banku, czy mnie czasem z nimi nerwy nie poniosą.

    dobry bank = brać!
    > B) Czy można będzie bezboleśnie i bez konsekwencji czy problemów pozbyć
    > się/wypowiedzieć karty kredytowe po jakimś czasie, np. po roku? Zrobił tak
    > ktoś?
    oczywiście, że można, weźcie karty wydajcie nimi po 500 zł i możecie
    zrezygnować BEZ konsekwencji!

    > C) Pytanie takie samo jak w B) tylko dotyczy konta osobistego którym chcą
    > mnie uraczyć.
    kosztuje 5,99 zł, ale jak będzie na nie wpływało wynagrodzenie to NIC
    nie zaplacicie

    zajmuję się kredytami hipotecznymi i ostatnio kilku moich klientów
    wypłaciło kredyty właśnie w tym banku, chociaż mieli pozytywne decyzje
    również w innych!

    > Wszelkie inne uwagi, przestrogi bardzo mile widziane.

    PeKaO SA ma obecnie bdb ofertę na tle konkurencji, jaką macie marżę kredytu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2012-07-09 00:01:39
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Nie ma szans. Mylisz LTV z wkładem własnym.

    bzdura. jesli bank sam nie wyceni dobrze to trzeba zrobic operat rzecoznawcą
    z listy banku.
    pewnie nie wyjdzie te 20 proc. wiecej bo to mala szansa ale moze znacznie
    zmniejszyc proc., od ktorego bedzie pobrane ubezpiecznie. aktualnie
    przenosimy kredyt do innego banku i ze 170 tysi. bank sam zrobil nam 214
    tysi wartosci a tym samym ubezp. niskiego wkladu bedzie symboliczne...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 17. Data: 2012-07-10 11:57:09
    Od: "Majka" <m...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > PeKaO SA ma obecnie bdb ofertę na tle konkurencji, jaką macie marżę
    kredytu?

    Nie mam pojęcia, lub nie zapamiętalam ze spotkania. Na razie tylko
    orientowalismy się, czy dostaniemy zdolność w tymze banku (już jedno z nas
    ma kredyt w nim).

    Jaka może być ta marża, przy jakiej warto a przy jakiej nie warto się
    decydować?

    Majka

  • 18. Data: 2012-07-10 12:14:02
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 11:57, Majka pisze:

> [...]
    > ma kredyt w nim).
    >
    > Jaka może być ta marża, przy jakiej warto a przy jakiej nie warto się

    ja podpisywałem umowę w kwietniu to mam 1,2%, kumpel brał w czerwcu to
    ma już 1,3%
    ostatnio marże w bankach poszły w górę

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 19. Data: 2012-07-10 12:20:57
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jtgv9c$fv6$1@inews.gazeta.pl...

    > ja podpisywałem umowę w kwietniu to mam 1,2%, kumpel brał w czerwcu to ma
    > już 1,3%
    > ostatnio marże w bankach poszły w górę

    Ja w październiku i mam 0,99% ale to jest chwyt marketingowy i faktycznie
    jest to około 1,1% (specyficzny sposób liczenia - im wyższy WIBOR tym
    wychodzi wyższa marża).
    P.G.

  • 20. Data: 2012-07-11 15:28:31
    Od: "Majka" <m...@W...gazeta.pl>

    lolekanabolek <l...@g...com> napisał(a):

    > ja podpisywałem umowę w kwietniu to mam 1,2%, kumpel brał w czerwcu to
    > ma już 1,3%
    > ostatnio marże w bankach poszły w górę

    Dzwoniłam do banku:

    Wyjściowe jest 1,7. Prawdopodobnie uzyskamy 1,4.
    Czy wielkość tej marży zależy od pracownika banku, czy od innych bardziej
    przeliczalnych kryteriów?

    Majka