  • Data: 2006-09-03 12:43:46
    Temat: Re: Blokady w hotelach
    Od: Kuba <k...@t...jest.zly.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Normalnie karta jest potrzebna do a) rezerwacji, b) obecnie, po tych
    > wszystkich historiach z "terroryzmem" chyba nie praktykowane - jako
    > substytut paszportu.

    Eeee, chyba nie. Nigdzie nie poproszono mnie jak do tej pory o okazanie
    dokumentu. Co najwyżej o wypełnienie małej karteczki z imieniem,
    nazwiskiem i adresem. Ale mogłem wpisać tam cokolwiek.
    Oczywiście zawsze miałem rezerwację potwierdzoną kartą.
    Może inaczej było by jakbym wszedł tam z ulicy.
    Zresztę podróżując po UE paszportu mieć nie muszę,
    musieli by się zadowoloć DO.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    kuba [at] kowalczuk (KROPKA) net