  • Data: 2006-09-03 16:44:59
    Temat: Re: Blokady w hotelach
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > To powiedz, jak sobie taki limit _w Polsce_ załatwić, inaczej niż
    > oszukując na przenoszeniu kart do kolejnych banków.

    Banki same podnosza limity, jesli sie korzysta z karty i jesli widac,
    ze aktualny limit jest zbyt maly (albo raczej, jesli zdazy sie, ze
    limit byl niewystarczajacy, mimo ze normalnie jest wykorzystany
    w 20% albo mniej).

    Pewnie zalezy to od fazy ksiezyca i innych mniej przewidywalnych
    czynnikow.

    Np. mi przysylaja "oferty kredytowe" (kredyt z mozliwoscia zamiany na
    wiekszy limit KK itp.)", co to je trzeba tylko podpisac, po wiekszych
    zakupach w sklepie RTV/AGD albo na stacji benzynowej - kiedys kupilem
    lodowke i pralke na stacji BP :-)

    mBank chcial mi dac KK z limitem paru tysiecy na podstawie chyba
    tego, ze place przez niego ZUS, oplaty za mieszkanie i telefony.
    Nawet przez chwile sie nad tym zastanawialem, ale stwierdzilem ze
    druga karta, zwlaszcza platna i z malym limitem, jest mi calkowicie
    zbedna.
    --
    Krzysztof Halasa