  • Data: 2006-09-03 10:36:53
    Temat: Re: Blokady w hotelach
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba <k...@t...jest.zly.adres.pl> writes:

> [...]

    Czasy trwania blokad to glownie zaleza chyba od banku, nie od hotelu
    (banki uznaja, ze brak rozliczenia po paru dniach = brak transakcji,
    ryzyko nie jest jakies zasadnicze a bez tego male limity bylyby
    bardzo uciazliwe).

    > No, 3 dni można zrozumieć. We Francji miałem przypadek blokady
    > 14 dniowej (!) mimo noclegu na 1 noc. I grzecznie powisiała sobie te 14 dni.
    > A próbował może ktoś z Grupowiczów nie dawać w hotelu KK,
    > a przy wyjeździe płacić gotówką? Żądają wtedy jakiejś kaucji,
    > czy jak?

    Normalnie karta jest potrzebna do a) rezerwacji, b) obecnie, po tych
    wszystkich historiach z "terroryzmem" chyba nie praktykowane - jako
    substytut paszportu.
    No i jeszcze c) jesli ktos chce opuscic hotel w dowolnej chwili,
    bez placenia przy wyjezdzie.
    Jasne ze hotel woli miec karte wczesniej (i normalnie nie jest to
    problem dla klienta), ale nie musi tak wcale byc jesli klient np. nie
    ma karty albo ma maly na niej limit.
    --
    Krzysztof Halasa