  • Data: 2006-09-03 18:47:06
    Temat: Re: Blokady w hotelach
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Banki same podnosza limity, jesli sie korzysta z karty i jesli widac,
    > ze aktualny limit jest zbyt maly (albo raczej, jesli zdarzy sie, ze
    > limit byl niewystarczajacy, mimo ze normalnie jest wykorzystany
    > w 20% albo mniej).

    Jak komu. Wielokrotnie miałem obroty miesięczne większe od limitu i
    nikt mi niczego nie podnosił. Owszem, po pierwszym roku podnieśli, ale
    to z automatu wszystkim, nawet jak ktoś nie korzystał.

    > Np. mi przysylaja "oferty kredytowe" (kredyt z mozliwoscia zamiany na
    > wiekszy limit KK itp.)", co to je trzeba tylko podpisac, po wiekszych

    Mnie przysyłają oferty zamiany zadłużenia za jakiś większy zakup na
    karcie na kredyt konsumpcyjny. No thanks.

    > mBank chcial mi dac KK z limitem paru tysiecy na podstawie chyba
    > tego, ze place przez niego ZUS, oplaty za mieszkanie i telefony.

    A owszem, mBank rozsyła takie oferty na podstawie chyba samego mania
    konta u nich, albo salda, albo nie wiem. Ale ja nie mam konta w
    mBanku... 8-)

    > Nawet przez chwile sie nad tym zastanawialem, ale stwierdzilem ze
    > druga karta, zwlaszcza platna i z malym limitem, jest mi calkowicie
    > zbedna.

    No jak dla ciebie "pare tysiecy" jest małym limitem, to jesteśmy
    zupełnie innym sektorem rynku 8-).

    Tak naprawdę to mnie jest nie tyle potrzebny limit na miesiąc, czy tam
    jakieś długie terminy spłat, czy coś. Pieniądze na wydatki i mam i na
    kredyt na razie żyć nie zamierzam. Tylko czasem by się chciało móc
    wydać jednorazowo powedzmy równowartość 2-miesięcznych zarobków bez
    potrzeby czynienia jakichś zabiegów przygotowawczych, przelewów i
    czort wie czego.

    MJ