  • 1. Data: 2003-09-01 19:27:27
    Temat: Błędy w Fortisie
    Od: Alojzy Kluska <a...@o...pl>

    Posiadam e-konto w Fortisie od ok. 1 roku. Konto spełnia moje wymagania,
    przede wszystkim wygodny i prosty dostęp internetowy, niewielka opłata
    za prowadzenie i przede wszystkim darmowy dostęp ze wszystkich
    bankomatów. Logując się do systemu mam możliwość wymiany korespondencji
    z bankiem i w ten sposób zgłaszać moje uwagi i problemy. I właśnie do
    systemu korespondencji mam zastrzeżenia. Otóż w większości problemów
    uzyskuję szybko odpowiedź, ale niewygodne dla siebie uwagi Fortis pomija
    milczeniem. W lutym br. zgłosiłem problem polegający na tym, że jeśli
    zlecenie stałe deaktywuję i w czasie deaktywacji minie termin płatności
    to wówczas występuje błąd, który uniemożliwia aktywację tego zlecenia.
    Jedynym sposobem jest usunięcie i ponowne wprowadzenie zlecenia stałego.
    Opisałem wówczas ten problem i uzyskałem odpowiedź, że jest to usterka
    systemu informatycznego i zostanie szybko usunięta. Niedawno, ok.
    miesiąc temu zauważyłem, że problem ten nie został usunięty i wysłałem
    zapytanie co się stało, że usterka, która była w lutym i miała być
    szybko usunięta do tej pory WYSTĘPUJE. Widać moja reklamacja nie
    spodobała się Fortisowi bo nie uzyskałem ŻADNEJ odpowiedzi. Może na tej
    grupie znajdę kogoś, kto potrafi wpłynąć na poprawę traktowania klientów
    przez Fortis.

    --
    Pozdrawiam,
    Alojzy Kluska

  • 2. Data: 2003-09-02 07:03:10
    Temat: Re: Błędy w Fortisie
    Od: "" <f...@W...pl>

    Może na tej
    > grupie znajdę kogoś, kto potrafi wpłynąć na poprawę traktowania klientów
    > przez Fortis.

    Nie znajdziesz. Takie osoby nie wystepują na tej grupie.

  • 3. Data: 2003-09-02 09:26:30
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Alojzy Kluska <a...@o...pl> napisał(a):

    > Widać moja reklamacja nie
    > spodobała się Fortisowi bo nie uzyskałem ŻADNEJ odpowiedzi.

    Hej
    Mam to samo.
    Zazwyczaj po ok. 2 tyg. dzwonię do infolinii i pytam dlaczego nie
    odpowiedzieki mi na list. Opowiedź jest zazwyczaj taka sama: bardzo
    przepraszamy, ktoś nie zauważył.

    Wnioski są następujące: do złożenia reklamacji i tak niezbędna jest forma
    pisemna i trzeba podreptać do oddziału. Z doświadczenia wiem, ze jak nie
    odpiszą po 3 dniach, to nie odpiszą w ogóle.
    Zresztą Fortis nigdzie nie zobowiązuje się, że na listy będą wogóle
    odpowiadać ani w jakim terminie.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 4. Data: 2003-09-02 09:49:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Alojzy Kluska"
    > zlecenie stałe deaktywuję i w czasie deaktywacji minie termin płatności
    > to wówczas występuje błąd, który uniemożliwia aktywację tego zlecenia.

    wczoraj tez w sprawie zlecen zglosilem im inny blad - nie daje sie zmienic
    daty najblizszego wykonania zlecenia (np chce pominac raz zlecenie stale i
    przeskoczyc do nastepnej daty)
    Zrobilem deaktywacje takiego zlecenia a potem nie moglem juz wejsc w zadna
    modyfikacje bo nie pokazywal mi listy zlecen.

    Cos jednak robia bo zlecenie polroczne z VII odnowilo mi sie na X (za 3
    miesiace) - zauwazylem ze juz je poprawili i mam je przestawione na I 2004.

    > (......) Widać moja reklamacja nie
    > spodobała się Fortisowi bo nie uzyskałem ŻADNEJ odpowiedzi. Może na tej
    > grupie znajdę kogoś, kto potrafi wpłynąć na poprawę traktowania klientów
    > przez Fortis.

    moze moje reklamacje pomoga bo czytaja moje maile chyba z przyzwyczajenia -
    2 lata mialem rachunek srebrny z opiekunem i stale cos im zglaszalem ;-)

    jeden taki opiekun Fortisowy zabiera tu na liscie glos (prywatnie) i
    napewno ten watek zauwazy ;-))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-09-06 11:36:42
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Alojzy Kluska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Otóż w większości problemów
    > uzyskuję szybko odpowiedź, ale niewygodne dla siebie uwagi Fortis pomija
    > milczeniem.

    Ja tez to zauwazylem. Napisalem do nich reklamacje, ze nie aktualizuja
    historii rachunku, a jedynie saldo i srodki dostepne (mieli tak przez
    kilkanascie dni w okolicach Wielkiejnocy, a potem tez im sie to jednostkowo
    zdarzalo). Cisza.

    Grzegorz