  • 1. Data: 2003-09-01 17:32:50
    Temat: [Nordea] operacje oczekujace
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Solo banku Nordea wzbogacilo sie o nowy punkt men - operacje oczekujące
    w podziale na przelewy, lokaty lub karty
    Nie wiem co oni tam beda podawac - moze operację do chwili jej faktycznego
    wykonania jak byla puszczona z data przyszlą.

    Ani na www ani mailem sie nie chwalą rozwojem systemu ;-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-09-01 18:12:48
    Temat: Re: [Nordea] operacje oczekujace
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Rozesla info do wszystkich czterech klientów ;)

    Hehehehe - czyżby kolega żałował niezaliczenia do "preferencyjnych" :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-01 18:13:08
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bivvsn$b5v$...@a...news.tpi.pl,
    blad <b...@W...pl>:

    > Ani na www ani mailem sie nie chwalą rozwojem systemu ;-)

    Bo oni chyba lubia listy papierowe.

    Rozesla info do wszystkich czterech klientów ;)

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid
    Emaile adresuj do >mkarta< zamiast do >spam.trap< i usun .invalid

  • 4. Data: 2003-09-01 18:28:22
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj02bn$ssq$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Hehehehe - czyżby kolega żałował niezaliczenia do "preferencyjnych"
    > :-))))

    Nieee... VW pod kazdym wzgledem dla mnie lepszy (oddzialu nie potrzebuje).

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-09-01 18:40:57
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Nieee... VW pod kazdym wzgledem dla mnie lepszy (oddzialu nie potrzebuje).
    >
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    wlasnie zalozylem sobie u nich konto, dostalem przesylke
    i chcialem aktywowac token

    niestety caly czas "prosze czekac"
    nie szczegolnie mi sie zaczyna wspolpraca z tym bankiem,
    mam nadzieje, ze bedzie lepiej

    --
    pozdrawiam
    Bob