  • 1. Data: 2002-10-23 11:22:11
    Temat: Bledny PIN do karty :-/
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Probowalem pierwszy raz uzyc delfinkow w bankomacie.
    Jeden dziala, a drugi jest odrzucany.
    2 razy wklepalem "bledny", po czym odebralem karte.
    Co to ma byc? Czy takie bledy sie zdarzaja?
    Dalbym sobie brode uciac, ze dobrze wklepalem...

    Czy trzecia proba, w innym bankomacie, skonczy sie
    zatrzymaniem/zablokowaniem karty?

    Co dalej? Reklamacja? Jak im udowodnie, ze wklepuje dobry, skoro nie
    moge go ujawniac? Czy jesli do konca waznosci nie bede jej uzywal w
    bankomacie, to wydadza mi nastepna z nowym PINem (na zadanie) bez
    dodatkowej prowizji?

    M.

  • 2. Data: 2002-10-23 11:28:35
    Temat: Re: Bledny PIN do karty :-/
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:Pine.OSF.3.96.1021023121645.5561A-100000@alfa1.
    it.pw.edu.pl,
    Michal Sawicki wrote:

    > Czy trzecia proba, w innym bankomacie, skonczy sie
    > zatrzymaniem/zablokowaniem karty?
    Prawdopodobnie nie, ale mBank sie w tej kwestii jednoznacznie nie
    wypowiedzial.

    > Co dalej? Reklamacja? Jak im udowodnie, ze wklepuje dobry, skoro nie
    > moge go ujawniac?

    Nie udowadniaj, bo to jest niepotrzebnie trudniejsza droga. Zadzwon i zamow
    duplikat karty z tym samym numerem i data waznosci i z nowym PINem. Nie
    zaplacisz za ten duplikat (oplata 0zl), chyba ze jest to izzyKarta (18zl).

  • 3. Data: 2002-10-23 11:29:29
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Acha, Michal, jestes pewny, ze te druga karte aktywowales?
    Moze to jest przyczyna?

  • 4. Data: 2002-10-23 12:06:33
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    > Acha, Michal, jestes pewny, ze te druga karte aktywowales?
    > Moze to jest przyczyna?

    Tak, ale nie uzywalem jej tez w sklepie, sprobuje.
    Ale jeszcze jedna ciekawostka: W logach jest odnotowany blad
    autoryzacji... ale tej karty, ktora zadzialala. :O
    Ciekawe, ktora zostanie obciazona. :)
    M.

  • 5. Data: 2002-10-23 12:09:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:Pine.OSF.3.96.1021023130431.6632A-100000@alfa1.
    it.pw.edu.pl,
    Michal Sawicki wrote:
    > Ale jeszcze jedna ciekawostka: W logach jest odnotowany blad
    > autoryzacji... ale tej karty, ktora zadzialala. :O
    > Ciekawe, ktora zostanie obciazona. :)

    Moze przez pomylke wkladales caly czas te sama karte - raz z wlasciwym
    pinem, dwa razy ze zlym - wiesz, zdaza sie czasem. Powyzszy fakt na to by
    wskazywal.

  • 6. Data: 2002-10-23 12:49:00
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 23 Oct 2002, Robert wrote:

    > Moze przez pomylke wkladales caly czas te sama karte - raz z wlasciwym
    > pinem, dwa razy ze zlym - wiesz, zdaza sie czasem. Powyzszy fakt na to by
    > wskazywal.

    :P
    Ale blad transakcji zostal odnotowany tylko raz.

    M.

  • 7. Data: 2002-10-23 16:26:57
    Od: "A.S." <s...@k...pl>

    > Czy trzecia proba, w innym bankomacie, skonczy sie
    > zatrzymaniem/zablokowaniem karty?

    Wg. mLinki powinno zatrzymac po 3. kolejnym blednym wpisaniu PINu danego
    dnia, choc mi na przyklad w takiej sytuacji nie zatrzymalo. Tak czy inaczej
    mysle ze bez strachu mozesz próbowac dwa razy dziennie. Aha, no i upewnij
    sie czy na pewno ja aktywowales.

  • 8. Data: 2002-10-27 07:13:22
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 23 Oct 2002, Michal Sawicki wrote:

    > Ale jeszcze jedna ciekawostka: W logach jest odnotowany blad
    > autoryzacji... ale tej karty, ktora zadzialala. :O

    Sprostowanie:
    To, co nazwalem bledem autoryzacji, bylo blokada.
    M.

  • 9. Data: 2002-10-28 16:32:51
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    W koncu poszedlem do innego bankomatu i nie bylo problemow.
    Wszystko wiec wskazuje na to, ze po prostu 2 razy blednie wklepalem PIN,
    choc mi osobiscie trudno w to uwierzyc.
    M.