  • 1. Data: 2004-06-04 07:56:10
    Temat: Błąd w polu tytułem
    Od: "Adam Dziura" <adziura@gazeta.(bez_spamu).pl>

    Witam,

    Mam problem: mam komórkę w Idei MIX od grudnia i opłacałem rachunki przez
    zlecenie stałe złożone w internecie (w BZWBK). Ale przez niedopatrzenie (a
    może i głupotę) nie wstawiłem tam prawidłowego pola tytułem (zasugerowałem
    się tym które wpisała pani z banku przy wprowadzania rachunku do listy
    rachunków obcych).

    No i dziś (po 5 miesiącach) Idea mnie informuje, że rachunki są
    niezapłacone. No i mam problem. Niby zapłacone jest ale ze źle wypelnionym
    polem tytułem.

    Czy w IDEI albo banku będą w stanie to jakoś przeksięgować (albo cokolwieg
    innego zrobić). I czy miał ktoś już podobny problem, jeżeli tak czy łatwo
    to było rozwiązać).

    --
    Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.prv.pl
    "Świat się nam przygląda i nie życzy źle,

  • 2. Data: 2004-06-04 08:39:38
    Temat: Re: Błąd w polu tytułem
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 04 Jun 2004 09:56:10 +0200, "Adam Dziura"
    <adziura@gazeta.(bez_spamu).pl> wrote:

    >Czy w IDEI albo banku będą w stanie to jakoś przeksięgować (albo cokolwieg
    >innego zrobić). I czy miał ktoś już podobny problem, jeżeli tak czy łatwo
    >to było rozwiązać).

    To żaden problem. Skoro numer konta jest właściwy, to znaczy, że
    zapłaciłes należność. Wysłać Idei kopie potwierdzeń wraz z
    wyjasnieniem i tyle.
    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2004-06-04 08:47:50
    Od: "Adam Dziura" <adziura@gazeta.(bez_spamu).pl>

    Dnia Fri, 04 Jun 2004 10:39:38 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> napisał:

    > To żaden problem. Skoro numer konta jest właściwy, to znaczy, że
    > zapłaciłes należność. Wysłać Idei kopie potwierdzeń wraz z
    > wyjasnieniem i tyle.

    Ale potwierdzenia to bym musiał iść wydrukować do banku - płacone przez
    internet to było.
    Czy uznają jak im wydukuje ja?

  • 4. Data: 2004-06-04 08:52:23
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Czy w IDEI albo banku będą w stanie to jakoś przeksięgować (albo cokolwieg
    > innego zrobić). I czy miał ktoś już podobny problem, jeżeli tak czy łatwo
    > to było rozwiązać).

    Dostarcz im dowody wplaty. Generalnie im zaplaciles, wiec teraz ich juz
    problem w tym, ze musza te pieniadze u siebie znalezc.

  • 5. Data: 2004-06-04 09:27:31
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Dziura" <adziura@gazeta.(bez_spamu).pl> napisał w
    wiadomości news:opr82ap0ou0r11bg@adas...

    > Ale potwierdzenia to bym musiał iść wydrukować do banku - płacone przez
    > internet to było.
    > Czy uznają jak im wydukuje ja?

    Zadzwoń, zapytaj czy uznają te wydrukowane z internetu (jest tam zdaje się
    adnotacja, że dokument elektroniczny czy cuś) a jak nie to idź do oddziału i
    niech przywalą na tym stempel i ślij to do IDEI.
    Wg mnie w tytule to możesz wpisać cokolwiek (no prawie): "zapłata f-ry",
    "spłata zobowiązań", "F-ra VAT xxxxx", "Należność taka a taka", "Wasza kasa"
    ;), .................
    Pewnie, że może im łatwiej jak mają kawe na ławe ale to nie powód, żeby
    uznać, że nie zapłaciłeś.

    Jaca

  • 6. Data: 2004-06-04 09:46:01
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Dziura" <adziura@gazeta.(bez_spamu).pl> napisał w
    wiadomości news:opr818bwxj0r11bg@adas...

    > Czy w IDEI albo banku będą w stanie to jakoś przeksięgować (albo cokolwieg
    > innego zrobić). I czy miał ktoś już podobny problem, jeżeli tak czy łatwo
    > to było rozwiązać).

    Troche to dziwne. W Idei kazdy klient ma swoje subkonto (czyli kazdy abonent
    wplaca pieniadze na inny numer rachunku - w numerze konta bankowego zawarty
    jest numer klienta). Wiec w tym wypadku pole tytulem powinno byc zbedne, bo
    kasa i tak dojdzie.
    Jezeli jednak Idea twierdzi, ze nic do nich nie dotarlo, to wez te
    potwierdzenia i sprawdz czy zgadza sie numer rachunku. Jak sie zgadza, to
    wyslij do nich potwierdzenia.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski