  • 1. Data: 2004-06-04 05:28:39
    Temat: KK Raiffeisen - da sie ?
    Od: "blebleble" <...@...com>

    Witam
    Biuro podrozy z ktorym udaje sie na wakacje daje 10% upustu za platnosc KK
    Raiffeisena.
    Ile trzeba czekac na taka karte ?
    Chce otworzyc sobie taka linie kredytowa zaplacic karta szybko splacic
    kredyt i oddac karte do banku
    Jest to mozliwe?

    Zaoszczedzie na tej operacji jakies 550 zl po odliczeniu oplat za wydanie
    KK.

  • 2. Data: 2004-06-04 07:17:28
    Temat: Re: KK Raiffeisen - da sie ?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "blebleble" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jest to mozliwe?
    >
    > Zaoszczedzie na tej operacji jakies 550 zl po odliczeniu oplat za wydanie

    A po co chcesz ją oddawać? Jak już zapłacisz za wydanie, to trzymaj - może
    się jeszcze przyda :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-04 07:47:56
    Od: "blebleble" <...@...com>

    bo mam 2 inne i akurat ta mi nie bedzie juz do niczego potrzebna :)

  • 4. Data: 2004-06-04 08:55:49
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > bo mam 2 inne i akurat ta mi nie bedzie juz do niczego potrzebna :)

    A jak znów będziesz chciał na wycieczkę pojechać? :)

  • 5. Data: 2004-06-04 10:14:07
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Ile trzeba czekac na taka karte ?
    Ja bujałem się prawie 2 miesiące ale podobno da się szybciej.

    > Chce otworzyc sobie taka linie kredytowa zaplacic karta szybko splacic
    > kredyt i oddac karte do banku
    > Jest to mozliwe?
    Tak, ale zwrotu opłaty rocznej nie dostaniesz.

    MaciejK

  • 6. Data: 2004-06-05 18:08:55
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Witam
    > Biuro podrozy z ktorym udaje sie na wakacje daje 10% upustu za platnosc KK
    > Raiffeisena.
    > Ile trzeba czekac na taka karte ?

    Wlasnie przebrnalem przez uproszczona procerure uzyskania ichniej KK MC NG
    (ach ten misio - sliczny jest :) )
    Zlozylem papierowy wniosek w oddziale i rowniutko 20 dni pozniej trzymalem
    juz plastik w lapkach.

    Pozdrawiam
    Piotrek