  • Data: 2017-10-12 20:09:51
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-10-12, z <...@...pl> wrote:

    > Ale zdajesz sobie sprawę że nie odnosisz się do zarzutu tylko idziesz na
    > łatwiznę osobistych wycieczek? :-)

    No to lecimy, napisałeś:
    ----
    Jak dzieci. No to łopatą

    https://www.youtube.com/watch?v=Imoi55eF5yE

    Tak wiem. Kolejny oszołom którego nie warto wysłuchać :-)

    Ale jak się zrobi głęboki oddech i chociaż spróbuje zresetować umysł
    przesiąknięty propagandą...
    ----

    Zarzutem, a nie wycieczką osobistą jest wg Ciebie:
    "Jak dzieci. No to łopatą", czy może "Tak wiem. Kolejny oszołom którego nie warto
    wysłuchać :-)", a może "Ale jak się zrobi głęboki oddech i chociaż spróbuje
    zresetować umysł przesiąknięty propagandą..." ?

    Które ze zdań to wg Ciebie jakikolwiek sensowny zarzut?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com