  • Data: 2017-10-01 23:56:18
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. Wiem. Ale to chwilowo bez znaczenia, bo po pierwsze niewiele osób o
    > tym wie lub zdaje sobie z tego sprawę

    Z czego nie zdaje sobie sprawy? Myślę, że każdy, kto zajmuje się
    kopaniem bitcoinów wie, że idzie coraz ciężej, i coraz większa liczba
    kart graficznych musi brać udział w takiej farmie :) Kopanie bitcoina na
    swoim prywatnym komputerze za swój prywatny prąd jest już nieopłacalne.

    > a po drugie sporo brakuje
    > jeszcze. Po za tym moim zdaniem spokojnie próżnię wypełnią pozostałe
    > wirtualne waluty. W ogóle, to by jakoś łącznie należało analizować, ale
    > nie chciało mi się aż tak do tego podchodzić teoretycznie. Nie miałem
    > zamiaru inwestować, a jedynie chciałem sobie sam zinterpretować coś, co
    > mi przekazano i ten skutek odniosłem.

    No ja rozumiem, że można się bawić w teoretyczne analizy, ale po co to
    robić świadomie na błędnych założeniach?

    --
    Liwiusz