  • Data: 2016-06-27 21:00:51
    Temat: Re: Biją [pianę?] Polaków w UK
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > http://wyborcza.pl/1,75399,20310672,seria-atakow-na-
    polakow-w-wi
    > elkiej-brytanii-wynoscie-sie-z.html?disableRedirects
    =true
    > Seria ataków na Polaków w Wielkiej Brytanii. "Wynoście się z
    > naszego kraju"

    "Na lotnisku w Londynie zaczepił mnie starszy mężczyzna. Anglik, taki
    kochany dziadek, po którym nie spodziewasz się niczego złego. Gdy
    płaciłam, zobaczył mój paszport i czekał na mnie pod sklepem aż wyjdę.
    Powiedział mi, że "dla mojej polskiej, kur.. dupy już nie ma miejsca w
    Anglii"

    Im chuligaństwo z wiekiem nie przechodzi. Te porysowane nożami mordy
    wystają w bramach jak nastolatki. Nie mają hamulców nawet 60 latki.

    Bariera per pan jest dobra. W Polsce za samo "zaczepił" można dostać
    klapsa z pięty w czoło a tam jakiś obszczymur 25 lat ma czelność
    zapytać mnie prawie 50 latka czy nie mam fajki.

    > [ale ci Brytyjczycy durni!!! toż te szumowiny nie mają
    > domów!!! dlatego własnie jadą do UK, że nie mają domów!!!]

    Ciekawe jak to się skończy. Czy polska husaria się obudzi czy będą
    łomoty dla Anglików. Wielu Polaków w UK ma sporo do stracenia.
    Pokupowali nieruchomości, dzieci w szkole, w Polsce wszystko sprzedali.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!