  • 41. Data: 2013-01-07 19:56:00
    Temat: Re: Biedronka i płatności mobilne
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 19:05:30 +0100, Waldek napisał(a):

    > Ja wiem czy tak przyciągają ? ... IMO żeby to chwyciło, musi być do bólu
    > proste i szybkie jak wyjęcie karty z portfela i wstukanie pinu, inaczej
    > nie wróżę im powodzenia

    Z tego co piszą będzie raczej proste a dla osób jako tako obcujących z
    technologią banalne. Mogą zrobić jakieś bonusy, program partnerski na
    start no możliwości jest wiele. Pamiętaj, że oni chcą też przyciągnąć
    ludzi, którzy nie przychodzą do sklepu, bo bezgotówkowo płacić nie można.
    Taki system mobilny mogą rozwinąć o robienie opłat itd itp jak
    wspomniałem wyobraźnia ich tylko ogranicza.

    Co do tego czy załapie? Mam przykład w rodzinie gdzie osoba po 50tce
    miała problem z komputerem głównie myszka, to było nie do przejścia
    przesuwanie i kilkanie. Teraz mimo, że już 60tka stuknęła druga próba
    zinformatyzowania i wpuszczenia na wody internetu, ale tym razem tablet.
    Wiesz ile zajęło? Sam byłem w szoku - niecały jeden dzień. Po dwóch
    dniach było już szukanie w google, coraz więcej serwisów i aplikacji do
    czytania, później tuba a teraz po około 3 miesiącach przymiarka do
    Twettera, bo się gdzieś tam ciągle to przewija, że tam jeszcze szybciej
    newsy są niż gdzie indziej ;)

    --
    xbartx

  • 42. Data: 2013-01-08 07:58:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 17:11:03 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Wpuszczając cartel

    Któryś raz to widzę... Co to za (przypuszczam) rzeczownik?

    AK

  • 43. Data: 2013-01-08 10:12:02
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Któryś raz to widzę... Co to za (przypuszczam) rzeczownik?

    IMO poeta miał na mysli kartel ;)
    - forma zmowy/spisku

  • 44. Data: 2013-01-08 17:00:35
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 8 Jan 2013 10:12:02 +0100, Waldek napisał(a):

    > IMO poeta miał na mysli kartel ;)
    > - forma zmowy/spisku

    Gdyby napisał "kartel", słowem bym się nie odezwał ;) A tak to nie wiem,
    czy poeta jest mądry i używa mało znanych słów, czy wręcz przeciwnie, i
    zwyczajnie nie potrafi pisać.

    AK

  • 45. Data: 2013-01-08 19:33:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Jan 2013 17:00:35 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Gdyby napisał "kartel", słowem bym się nie odezwał ;) A tak to nie wiem,
    > czy poeta jest mądry i używa mało znanych słów, czy wręcz przeciwnie, i
    > zwyczajnie nie potrafi pisać.

    Oczywiście chodziło o kartel a że słowa cartel i hellcartel często gęsto
    używam gdzieś indziej to mi się jakoś tak samo napisało ;)
    Aczkolwiek można to zinterpretować tak:
    VISA/MC card czyli bierzemy c i kamuflujemy kartel w cartel żeby mnie nie
    namierzyli he he.

    --
    xbartx

  • 46. Data: 2013-01-09 08:33:56
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 8 Jan 2013 18:33:10 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Oczywiście chodziło o kartel a że słowa cartel i hellcartel często gęsto
    > używam gdzieś indziej to mi się jakoś tak samo napisało ;)

    Jak dla mnie, to fszysko fporzo, tylko rób jakieś przypisy ;)

    AK

  • 47. Data: 2013-01-09 18:16:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jan 2013 08:33:56 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Jak dla mnie, to fszysko fporzo, tylko rób jakieś przypisy ;)

    Nie bądź już taki 'grammar nazi' jak to teraz zwykło się mawiać, raptem
    jedno słowo mi się wypstrykło i to w zasadzie mimo chodem, więc równie
    dobrze mógłby napisać, że każdy inteligentny załapał od razu o co
    chodzi ;)

    --
    xbartx

  • 48. Data: 2013-01-10 10:27:04
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 9 Jan 2013 17:16:05 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    Można było na tym zakończyć, ale skoro się domagasz...

    > Nie bądź już taki 'grammar nazi' jak to teraz zwykło się mawiać, raptem
    > jedno słowo mi się wypstrykło i to w zasadzie mimo chodem

    Mimo czego?

    > więc równie dobrze mógłby

    Kto?

    > napisać, że każdy inteligentny załapał od razu o co
    > chodzi

    To nie czytelnik ma "załapywać" czyjeś durne pisanie, tylko piszący ma
    zadbać o swoją wypowiedź.

    > ;)

    Iks De.

    AK

  • 49. Data: 2013-01-16 00:21:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1lkwtrjozhq16.1v9pkqjbwrqpg$....@4...net

    > To nie czytelnik ma "załapywać" czyjeś durne pisanie,
    > tylko piszący ma zadbać o swoją wypowiedź.

    Wiesz, jaki to daje efekt? Piszący stacza się w chlew swych czytelników. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'