    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Biedronka i płatności mobilne
    Date: Mon, 7 Jan 2013 18:56:00 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 19:05:30 +0100, Waldek napisał(a):

    > Ja wiem czy tak przyciągają ? ... IMO żeby to chwyciło, musi być do bólu
    > proste i szybkie jak wyjęcie karty z portfela i wstukanie pinu, inaczej
    > nie wróżę im powodzenia

    Z tego co piszą będzie raczej proste a dla osób jako tako obcujących z
    technologią banalne. Mogą zrobić jakieś bonusy, program partnerski na
    start no możliwości jest wiele. Pamiętaj, że oni chcą też przyciągnąć
    ludzi, którzy nie przychodzą do sklepu, bo bezgotówkowo płacić nie można.
    Taki system mobilny mogą rozwinąć o robienie opłat itd itp jak
    wspomniałem wyobraźnia ich tylko ogranicza.

    Co do tego czy załapie? Mam przykład w rodzinie gdzie osoba po 50tce
    miała problem z komputerem głównie myszka, to było nie do przejścia
    przesuwanie i kilkanie. Teraz mimo, że już 60tka stuknęła druga próba
    zinformatyzowania i wpuszczenia na wody internetu, ale tym razem tablet.
    Wiesz ile zajęło? Sam byłem w szoku - niecały jeden dzień. Po dwóch
    dniach było już szukanie w google, coraz więcej serwisów i aplikacji do
    czytania, później tuba a teraz po około 3 miesiącach przymiarka do
    Twettera, bo się gdzieś tam ciągle to przewija, że tam jeszcze szybciej
    newsy są niż gdzie indziej ;)

    --
    xbartx