  • 1. Data: 2013-01-04 14:17:58
    Temat: Biedronka i płatności mobilne
    Od: luc <b...@g...net>

    Kart to nie chcą, ale nasze telefony:

    http://finanse.wp.pl/kat,122882,title,Biedronka-nie-
    chce-kart-woli-platnosci-mobilne,wid,15221836,wiadom
    osc.html?ticaid=1fd2f

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-01-04 14:36:22
    Temat: Re: Biedronka i płatności mobilne
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 14:17:58 UTC+1 użytkownik luc napisał:
    > Kart to nie chcą, ale nasze telefony:

    Ciekawe, jak procent klientów Biedronek posiada smartfony ;-)

  • 3. Data: 2013-01-04 14:44:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Sty, 14:36, assembea <a...@i...pl> wrote:

    > Ciekawe, jak procent klientów Biedronek posiada smartfony ;-)

    Poczytalem w odnosnikach wygooglanych z artykulu, znalazlem
    https://cashload.pl/register.jsf

    i przeczytalem regulamin.

    Testy prowadzili na telefonach sprzed 2004 roku ubslugujacych jave.
    Zapewnie w ofercie Biedronki znajda sie takie stare telefony,
    obslugujace wi-fi, z preinstalowana aplikacja do platnosci w
    biedronce, za nieduza kwote.

  • 4. Data: 2013-01-04 14:55:12
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Juz widze jak babcia sasiada placi telefonem Wiekszego debilizmu nie mogli
    wymyslec

  • 5. Data: 2013-01-04 14:59:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Sty, 14:55, "kowtow" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Juz widze jak babcia sasiada placi telefonem Wiekszego debilizmu nie mogli
    > wymyslec

    Jesli w okresie rozruchowym wprowadza rabaty na zakupy placone
    telefonem, to sie zdziwisz, jak bedzie z nim smigac.
    Najwyzej poda kasjerce telefon i kartke z pinem - jak moja Mama, gdy
    uczyla sie placic KK w sklepie.

  • 6. Data: 2013-01-04 15:20:40
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 05:36:22 -0800 (PST), assembea napisał(a):

    > Ciekawe, jak procent klientów Biedronek posiada smartfony ;-)

    Smartfon można dziś kupić za złotówkę, z niską kwotą zobowiązania
    miesięcznego. Ba, coraz trudniej kupić "zwykły" telefon.

    AK

  • 7. Data: 2013-01-04 18:29:42
    Temat: Re: Biedronka i p?atno?ci mobilne
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 04.01.2013 kowtow <k...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Juz widze jak babcia sasiada placi telefonem Wiekszego debilizmu nie mogli
    > wymyslec

    troche przesadzasz, nie nastawiaja sie pewnie na 100% klientów,
    a starsze osoby wcale nie stanowią większościowej grupy klientów,
    przynamniej na moim osiedlu,
    mit biedronka=bieda już dawno się zmienił

    pytanie jak szybko się będzie tego używało, żeby zaraz kolejki sie nie wydłużyły

  • 8. Data: 2013-01-04 19:11:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "assembea" 3...@g...co

    > Kart to nie chcą, ale nasze telefony:

    : Ciekawe, jak procent klientów Biedronek posiada smartfony ;-)

    IMO za rok niemal każdy będzie miał smartfon.
    Po prostu produkcja ,,zwykłych'' komórek nie będzie już opłacalna.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-01-04 19:12:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1lccaw13sv3lm$.1spl2gaaalto2$....@4...net

    > Smartfon można dziś kupić za złotówkę, z niską kwotą zobowiązania
    > miesięcznego. Ba, coraz trudniej kupić "zwykły" telefon.

    A fotokasa itp. wynalazki sprawiają, że smartfon jest
    dochodową ,,inwestycją'' także od strony klienta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-01-04 21:17:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 19:12:35 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > A fotokasa itp. wynalazki sprawiają, że smartfon jest
    > dochodową ,,inwestycją'' także od strony klienta.

    To też, ale przede wszystkim, smartfon, ewentualnie wspomagany tabletem,
    jest dochodową inwestycją, bo po wydaniu złotówki dostaje się po pewnym
    czasie nieco ponad tysiąc złotych. Niezła stopa zwrotu.

    AK