  • Data: 2020-01-11 10:39:19
    Temat: Re: Biedronka
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 11 stycznia 2020 03:15:02 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

    > Tak. Na nowe Banku Pekao. Ale nie w każdej Biedrze jeszcze wymienili na
    > te nowe. I w tych nowych terminalach nie działają mi płatności
    > zbliżeniowe. Za kazdym razem muszę wkładać chipem i klepac PIN. Co
    > prawda w banku dla mojej karty (MC) w web interfejsie pokazuje, że
    > transakcje zbliżeniowe dla tej karty są wyłączone, ale w terminalach w
    > innych sklepach (oraz w Biedronkach ze starymi terminalami) płatności
    > zbliżeniowe działają. Na pewno w terminalach First Data Poland mi
    > działają, bo obsługę systemu kartowego MC dla kart wydanych przez mój
> [...]

    Rzeczywiście dopiero wczoraj zauważyłem, że te nowe mają rysunek żubra na tym dużym
    ekranie.
    Chyba że wcześniej nie było i dopiero upgrade zrobili teraz.

    Z moich odczuć te nowe są dużo szybsze - i to on-line, bo choć ostatnio płacę citkową
    platyną, która chyba jeszcze potrafi chodzić offline, to ze slipów wynika, że jest
    on-line.
    Za to popsuli w drukarkach, że nie odcina slipu od paragonu.

    A z tą kartą i z działaniem wyłączonego pikacza (choć nie zawsze) to opowiedziałeś
    historię z cyklu "takie numery to tylko w mBąku".

    Choć jeszcze sprawdź, czy po zapłacie z chipa pikacz nadal działa w tych innych
    terminalach.
    Ale muszę przyznać, że te nowe w biedronku to rzeczywiście jakieś cudowne muszą być,
    skoro "wyczuły", jak masz ustawioną kartę w banku...