  • 1. Data: 2020-01-04 14:08:06
    Temat: Biedronka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Robicie zakupy w Biedronkach ?

    W mojej strasznie spowolnilo obsluge kart.

    I to na etapie, gdy pani wcisnie cos w kasie, do momentu gdy kwota
    pojawi sie na terminalu - z kilkadziesiat sekund mija.

    To tylko ta jedna Biedronka, czy w calym kraju tak ?
    Zaczelo sie w Sylwestra, dzis tez.

    Hm, przeciez to powinna byc czysto lokalna transmisja - co oni
    zepsuli?.

    J.

  • 2. Data: 2020-01-04 15:10:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Obejrzyj "Piesek Leszek - Głaz" - to sporo wyjaśnia.

  • 3. Data: 2020-01-04 15:19:32
    Temat: Re: Biedronka
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A nie wolisz w samoobsługowej?

    -----

  • 4. Data: 2020-01-04 15:23:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > To tylko ta jedna Biedronka, czy w calym kraju tak ?
    > Zaczelo sie w Sylwestra, dzis tez.

    Paścia przeciążyła serwery.

    Dziś w moim osobistym mieście nie było gdzie postawić samochodu pod
    galerią, kerfurem, oszą itd

    Nawet sekretne miejsca na pobliskich osiedlach były zalepione.
    Wczoraj tylko wszedłem do Biedry i w tył nalewo.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 5. Data: 2020-01-04 18:40:00
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 04.01.2020 o 15:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > A nie wolisz w samoobsługowej?

    W Biedronce samoobsługa? Słyszałem, że jest taka jedna w Polsce.

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2020-01-04 18:49:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-01-04 o 18:40, Alf/red/ pisze:

    > W Biedronce samoobsługa? Słyszałem, że jest taka jedna w Polsce.

    Nie wiedziałem, że skorzystałem parę dni temu z czegoś tak wyjątkowego.

  • 7. Data: 2020-01-04 19:14:06
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Alf/red/ w

    > W Biedronce samoobsługa? Słyszałem, że jest taka jedna w Polsce.

    Bartycka/Czerniakowska w DC -- korzystałem.

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2020-01-04 19:22:46
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Wczoraj tylko wszedłem do Biedry i w tył nalewo.

    dlaczego nalewo?

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2020-01-04 19:43:55
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    > W Biedronce samoobsługa? Słyszałem, że jest taka jedna w Polsce.

    Nieprawdą jest jakoby.
    U mnie w robocie (znaczy biedra na parterze a robota na 4p) po 3
    tygodniowym remoncie otworzyli właśnie z kasami samo...

    Sławe

  • 10. Data: 2020-01-04 21:45:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 4 stycznia 2020 15:24:05 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Paścia przeciążyła serwery.

    Co to takiego ta "paścia"?

    Swoją drogą biedronek zmienił ostatnio operatora terminali.

    PS.: miałeś sprawdzić datę ważności dolarowej karty alior-kantora ;>