  • Data: 2016-07-20 12:06:18
    Temat: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.07.2016 11:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Glaukon" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    No wiesz, 6 numerow to moze sie slusznie wydaje smieszne, ale przeciez

    > O ile zrozumialem - to operator sie nie zmienil. Tylko zamiast
    > przedluzyc umowe zawarto nowe.
    >
    > W efekcie operator dostal mniej pieniedzy, a klient narzekal na
    > zmiane numerow. Ale byc moze wszyscy byli zadowoleni - operator, bo
    > zdobyl nowych klientow, klient - bo mniej zaplacil ...

    Jak kupowałem swój drugi telefon komórkowy (gdzieś circa 2000-2002), to
    sprzedawca w samym głównym salonie plusa sam z siebie wykonał operację
    wystawienia nowej umowy i przeniesienia starego numeru na nową kartę, bo
    tak było znacznie taniej niż kupić sam aparat, a oferty "nowy aparat dla
    starego klienta" nie mieli w ogóle.

    MJ