  • 1. Data: 2004-11-16 14:47:04
    Temat: Bezplatne KK w INGu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    W okresie od 15 listopada 2004 r. do 31 grudnia 2004 r. ING Bank Śląski nie
    pobiera opłaty za wydanie karty kredytowej MasterCard, karty kredytowej
    VISA Classic oraz Złotej karty kredytowej VISA. Zwolnienie z opłaty dotyczy
    karty głównej i dodatkowej.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7410

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-16 21:37:16
    Temat: Re: Bezplatne KK w INGu
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > VISA Classic oraz Złotej karty kredytowej VISA. Zwolnienie z opłaty dotyczy

    Eee tam, ja mialem kiedys te ich karte (platna i jedna z drozszych na rynku
    wtedy), ale zrezygnowalem. Wprawdzie lwica calkiem ladna i kursy walutowe
    przyzwoite (lepsze bodaj tylko w BRE i BZWBK / Lukas), ale cala reszta to dla
    mnie nieporozumienie.
    Mam na mysli zwlaszcza kompletny brak dostepu przez internet i przez telefon
    (szczatkowa mozliwosc tylko przez operatora, ustalanie salda trwajace wieki, a
    i to nieaktualne). W dzisiejszych czasach to chyba lekka przesada.

  • 3. Data: 2004-11-16 21:47:19
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Eee tam, ja mialem kiedys te ich karte (platna i jedna z drozszych na
    rynku
    > wtedy), ale zrezygnowalem.

    też lubię piwo :-) a i inne

  • 4. Data: 2004-11-16 22:29:45