  • 1. Data: 2014-04-02 16:39:58
    Temat: Bezpłatna kredytówka (nie KiS)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Nie KiS, bo już mam.

    Będę się żegnał z Polbankiem (mimo że sami z siebie zwiększyli mi limit 3x...),
    i na razie tylko kredytówkę z Eurobanku widzę jako następcę -- bezpłatna pod
    warunkiem 3 transakcji w miesiącu.

    Ale chciałbym MC.
    Możecie polecić coś podobnego z MC albo ostatecznie z Visą?

  • 2. Data: 2014-04-02 16:58:32
    Temat: Re: Bezpłatna kredytówka (nie KiS)
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-04-02 16:39, r...@k...pl pisze:

    > Ale chciałbym MC.

    Z jakiegoś konkretnego powodu MC czy tak sobie?

  • 3. Data: 2014-04-02 17:43:53
    Od: b...@g...com

    Moja propozycja
    IQ World MasterCard Deutsche Banku

  • 4. Data: 2014-04-02 19:12:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 02.04.2014 16:39, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > warunkiem 3 transakcji w miesiącu.
    >
    > Ale chciałbym MC.
    > Możecie polecić coś podobnego z MC albo ostatecznie z Visą?

    Jeżeli nie chcesz mieć jej do płatności w walutach innych niż PLN, to ja
    bym się przyczaił na jakieś promo w Citi i przeniósł tam kartę z
    Polbanku. Na początek dostaniesz kartę gratis pewnie na rok a później
    też można zwolnienie jakoś wytargować na kolejne lata albo dożywotnio ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2014-04-02 21:47:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Polbanku. Na początek dostaniesz kartę gratis pewnie na rok a później
    > też można zwolnienie jakoś wytargować na kolejne lata albo dożywotnio ;)

    dokładnie, jak płatności głównie w PLN to bierz citka, mam takiego z
    Paybackiem czyli za płatności naliczają się jakieś tam punkty (1 punkt =
    1 grosz w realu)
    bez problemu możesz dostać kartę bez żadnych opłat i w pierwszym roku i
    zawsze

    do tego masz darmowe przelewy z rachunku KK (tylko dot. wybranych płatności)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-04-04 08:59:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 02 Apr 2014 16:58:32 +0200, w
    <533c2597$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>, cef <c...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Z jakiegoś konkretnego powodu MC czy tak sobie?

    Podobno lepsze kursy zagraniczne...

  • 7. Data: 2014-04-04 09:06:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 02 Apr 2014 21:47:42 +0200, w <lhhpgr$mcl$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    RobertS <b...@x...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zawsze
    >
    > do tego masz darmowe przelewy z rachunku KK (tylko dot. wybranych płatności)

    Citka nie chcę, bo będzie też używana zagranicą.

  • 8. Data: 2014-04-04 12:19:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-04-04 08:59, r...@k...pl pisze:

    > Podobno lepsze kursy zagraniczne...

    Kurczę, do czego Wy używacie tych kart, że wciąż pojawiają
    się tu pytania pod tym kątem, że ma być karta tylko do transakcji w
    walucie tej czy innej czy na wyjazd wakacyjny? Tak statystycznie
    wychodzi mi, że mógłbym ugrać
    150zł rocznie wydając rząd 1000 EUR i szacując różnice na rząd 10-15gr.
    I jeszcze przed każdą transakcją myśleć jaki mają regulamin i wg jakich
    zasad się rozlicza,
    żeby przypadkiem nie zapłacić z jakąś debilną opłatą czy pięć razy
    przewalutowania i stracić
    w jednym ruchu cały ten zaoszczędzony grosz.
    No chyba, że chodzi o nieprzeciętnego Kowalskiego co kartą wyrabia
    kilka tysięcy euro miesięcznie, albo te różnice kursów są rzędu 20%?

  • 9. Data: 2014-04-04 17:23:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 04.04.2014 12:19, cef pisze:

    > Kurczę, do czego Wy używacie tych kart, że wciąż pojawiają
    > się tu pytania pod tym kątem, że ma być karta tylko do transakcji w
    > walucie tej czy innej czy na wyjazd wakacyjny? (...)

    Chodzi chyba o to, że jak już masz mieć kartę to od razu taką która ma
    też dobry przelicznik, wtedy taką kartą płacisz wszędzie i się nie
    musisz zastanawiać co i jak. Do tej pory kk Polbank Tmobile była pod tym
    względem jedną z najlepszych, miała 1% zwrotu z transakcji, łatwe
    warunki zwolnienia i dobre przeliczniki - praktycznie ideał.

    Xenocide

  • 10. Data: 2014-04-04 20:11:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-04-04 17:23, xbartx pisze:

> [...]
    > względem jedną z najlepszych, miała 1% zwrotu z transakcji, łatwe
    > warunki zwolnienia i dobre przeliczniki - praktycznie ideał.

    Wydaje mi się, że te wszystkie drobiazgi są niczym wobec najważniejszej
    sprawy dla KK czyli sposobu załatwiania reklamacji.