  • Data: 2008-03-18 23:24:56
    Temat: Re: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:frpg17$943$1@flis.man.torun.pl...

    > "kashmiri" frpas2$q9m$...@n...interia.pl

    > Chodzi mi o sklepowe tanie metki z chipami, które
    > są bezprzewodowo zasilane w energię elektryczną. :)

    i w koło macieju.... nie są zasilane prądem!
    wiesz jak działa pętla indukcyjna?
    pod wpływem zmiennego pola magnetycznego w metkach powstaje niewielki
    ładunek elektryczny pozwalający na wzbudzenie układu generującego
    zaprogramowany sygnał radiowy.
    nikt do nich prądu nie przesyła :P
    wiesz, w dzieciństwie bawiło się kryształami kwarcu - bez żadnego
    zasilania - podłączało słuchawki i słuchało radia. Działało bez tego
    "bezprzewodowego prądu" :P
    pozdrawiam,
    k.