  • Data: 2008-03-18 23:46:12
    Temat: Re: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > i w koło macieju.... nie są zasilane prądem!
    > wiesz jak działa pętla indukcyjna?

    oboje mówicie o tym samym, tylko w pierwszym przypadku mniej naukowym
    słownictwem.
    w końcu wykorzystujac to zmienne pole magnetyczne uzyskujemy cos na
    wzór "bezprzewodowego zasilania w energię", co wiecej pierwsza
    wypowiedź jest zakończona "usmiechem" więc twoja reakcja i
    sugerowanie, że ktoś czego nie wie sa nieuzasadnione

    Krzysiek