  • 41. Data: 2005-03-09 13:29:31
    Temat: Re: Bezgotówkowa operacja KK potraktowana jako gotówkowa
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > A co za problem
    > Odmawiasz podpisu i transakcji nie było.

    Ta .... chodzisz godzine po sklepie i zbierasz wszystko do kosza, a
    potem w kasie stwierdzasz ze nie chce ci sie placic i zostawiasz to
    wszystko ?

  • 42. Data: 2005-03-09 13:29:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > Ta .... chodzisz godzine po sklepie i zbierasz wszystko do kosza, a
    > potem w kasie stwierdzasz ze nie chce ci sie placic i zostawiasz to
    > wszystko ?

    Jak mi się nie chce płacić to zostawiam. Wyjść mi z tym raczej nie pozwolą.
    Nie mam obowiązku zapłaty jak mi sposób płatności nie odpowiada.

  • 43. Data: 2005-03-09 15:44:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jedna cholera. Przy debetowych też jest istotne czy to gotówka lub
    > płatność. Nie aż tak, ale jest istotne...

    Nie widzę do czego by to się miało przydać, możesz rozjaśnić?

  • 44. Data: 2005-03-09 15:50:59
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    S.T. said the following On 2005-03-09 16:44:
    [...]

    > Nie widzę do czego by to się miało przydać, możesz rozjaśnić?

    "Opłata za wypłatę gotówki w obcych bankomatach/oddziałach banków"
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 45. Data: 2005-03-09 16:14:25
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > S.T. said the following On 2005-03-09 16:44:
    > [...]
    > >
    > "Opłata za wypłatę gotówki w obcych bankomatach/oddziałach banków"

    Aaaa, no tak, zaćmienie, a zdawało mi się,
    że najbliższe ma być dopiero 3-go października ... ;-)))
    Dzięki

    > KJ
    St.

  • 46. Data: 2005-03-09 21:31:05
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 9 Mar 2005 14:26:46 +0100, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Nic takiego na wyświetlaczu nie ma. Jedyna informacja to: "Pokwitowanie
    >obciążenia karty płatniczej", alr to chyba nie dowodzi czy operacja jest
    >gotówkowa czy nie?

    o rany. to bicie piany jest bez sensu. juz was uspokajam - nie ma
    mozliwosci dokonania transakcji gotowkowej na stacji neste. lepiej
    wam? a jak komus przeszkadza, ze przed wbiciem pinu nie widzi rodzaju
    transakcji, to zawsze moze sobie zadzwonic pod numer telefonu,
    widniejacy na stacji, i zapytac. a jak mu nie odpowiada, to jest tyle
    stacji, gdzie dostanie slipa przed wbiciem pinu...

    G.

  • 47. Data: 2005-03-10 05:48:09
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > widniejacy na stacji, i zapytac. a jak mu nie odpowiada, to jest tyle
    > stacji, gdzie dostanie slipa przed wbiciem pinu...

    Przecież wiesz, że chodziło o coś innego, a mianowicie o to, że gdy
    autoryzujesz transakcję PINem może nie mieć możliwości sprawdzenia czy
    transakcja jest gotówkowa czy nie. Bo rozumiem, że gdy telefon nie będzie
    odpowiadał, to w tym momencie zrezygnujesz z płatności KK?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 48. Data: 2005-03-10 08:03:12
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d0mtpq$677$...@n...news.tpi.pl, Maciej Loret
    <m...@p...pl> wrote:
    > Przy okazji - co to jest TID i UID?

    Wygląda jak TerminalID i UserID, ale jak jest to nie wiem.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 49. Data: 2005-03-10 14:15:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr Gralak napisał:

> [...]
    > widniejacy na stacji, i zapytac. a jak mu nie odpowiada, to jest tyle
    > stacji, gdzie dostanie slipa przed wbiciem pinu...

    I dodatkowo zapłacisz za telefon ;-)

    BP, ANMSP

  • 50. Data: 2005-03-11 13:37:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> writes:

    > Rozmowa dot. kredytówki - bo tutaj był problem - znasz taką co wymaga
    > pina przy transakcji w POS'ie ? Ja jeszcze takiej nie widziałem..

    Zdaje sie ze jakies MC electronic mieli wydawac? Wlasnie mialy byc
    z PINem...
    --
    Krzysztof Halasa