  • 11. Data: 2002-01-08 18:56:34
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Jan 2002 18:20:13 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >To niech sobie założy konto prywatne i firmowe w Inteligo.
    >A teraz czekam na kolejne kontrargumenty :-)))

    ALE PO CO? KASĄ OBRACA W BUTIKU. WSZELKIE OPERACJE BANKOWE GENERUJĄ
    NIEPOTRZEGNE KOSZTA!

    >Dopiero teraz pokapowałeś? ;-)

    Że z mojego terenu, to wiedziałem, ale myślałem, że Ty tak, jak
    Halasa, z przekory... No nic...

    >Ale NIE konkurent - nie prowadzę sklepu.

    A można wiedzieć, co? Może być prywatnie, jeśli nie chcesz na liście.
    Może jaki biznes machniom?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-01-08 19:38:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    <k...@b...pl> wrote:

    >Ale NIE konkurent - nie prowadzę sklepu.

    Już znalazłem sam, co... Jednak konkurent...

  • 13. Data: 2002-01-08 23:15:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > ALE PO CO? KASĄ OBRACA W BUTIKU. WSZELKIE OPERACJE BANKOWE GENERUJĄ
    > NIEPOTRZEGNE KOSZTA!

    Ojej, ale właśnie od tego wyszliśmy - aby nie ponosiła tych kosztów!!! :-)
    Dlatego uważam, że świetną rzeczą jest konto firmowe w Inteligo.

    > A można wiedzieć, co? Może być prywatnie, jeśli nie chcesz na liście.
    > Może jaki biznes machniom?

    Przede wszystkim: NIE ludność. Ja Ci dobrze życzę ale ze sklepu
    komputerowego bardzo ciężko wyżyć. Lepiej iść w firmy.

    K. Kowalski

  • 14. Data: 2002-01-09 06:52:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 00:15:31 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Ojej, ale właśnie od tego wyszliśmy - aby nie ponosiła tych kosztów!!! :-)
    >Dlatego uważam, że świetną rzeczą jest konto firmowe w Inteligo.

    Ale trzeba mieć jeszcze możliwość jego obsługi, choć racja, że da się
    to taniej... Może kiedyś jej podsunę. Na razie nie umiem przekonać
    mojej rodzonej rodziny, np. siostry korzystającej z internetu, że
    PKOBPSA Gliwice nie był dobrym wyborem i że lukas oferuje jej lepsze
    rozwiązanie. Ale ona woli PKOBPSA... Nieznane są poczynania ludzkie.

    >Przede wszystkim: NIE ludność. Ja Ci dobrze życzę ale ze sklepu
    >komputerowego bardzo ciężko wyżyć. Lepiej iść w firmy.

    Mów mi to jeszcze :-). Przed świętami wysłałem 100 ofert. Na razie
    odpowiedziały dwie firmy. Nie ciężko wyżyć, a ciężko wejść na rynek.

  • 15. Data: 2002-01-18 14:59:06
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Mów mi to jeszcze :-). Przed świętami wysłałem 100 ofert. Na razie
    > odpowiedziały dwie firmy. Nie ciężko wyżyć, a ciężko wejść na rynek.

    Zapewne byly slabo umotywowane ;-))))

    Robcio