  • Data: 2019-07-08 22:55:29
    Temat: Re: Bez Liboru
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2019 22:21:02 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Ale mnie się nie pytaj. Ja tylko chciałem zwrócić uwagę, że banki nie
    > zakładały, że LIBOR/WIBOR będzie do końca świata i jeszcze dalej, i
    > takie fantastyczne teorie, że trzeba rozwiązać umowę kredytu są ... no
    > właśnie fantastyczne.

    Hmm, z zalinkowanego przez Leszka artykułu wynika, że przynajmniej niektóre (no,
    jeden ;) banki tak zakładały. I wręcz, że nie tylko libor będzie wieczny, a nawet
    "bba libor" (bo teraz jest "ice libor").
    I to na tyle mocno zakładały, że sąd uznał, że umowa kredytowa wygasła (a nie
    "unieważnił", jak w zajawce napisał dziennikarzyna).
    Więc wcale nie są to fantastyczne teorie - choć patrząc na 475 KC to tak na pierwszy
    rzut oka nie widać.

    Inne oczywiście coś tam mogły pomyśleć - ale żeby powiedzieć, co tak naprawdę
    pomyślały, to musiałbyś w swojej umowie te zapisy odszukać.