  • 1. Data: 2002-03-15 14:42:55
    Temat: Beverly Hills
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    W wypozyczalni kaset przy pierwszej rejestracji jest prikaz okazania dwoch
    dowodow tozasamosci.
    Mozna takze jeden + karte kredytowa (cos embosowego) - a tam numer karty,
    data waznosci.
    Obak na tej karteczce jest nasz adres zamieszkania, adres zameldowania, data
    urodzenia - no po prostu wszystko :))))

    Wystarczy miejsc dojscie do jakiegos pracownika BH i..... I kto wam cos
    udowodni...???

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-15 17:08:23
    Temat: Re: Beverly Hills
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Kto powiedział, że zaraz drugim dokumentem muszę okazać kartę? Przecież moe
    pokazać legitymację studencką, partyjną, zbowidowską, kartę do klubu go-go,
    kartę kółka różańcowego, książeczke wojskową i wiele innych rzeczy, gdzie jest
    moje nazwisko i imię. Nie samym dowodem osobistym oraz kartami kredytowymi żyje
    człowiek ...

  • 3. Data: 2002-03-15 22:11:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    jest
    > moje nazwisko i imię. Nie samym dowodem osobistym oraz kartami kredytowymi

    Przeciez napisalem "Mozna takze jeden + karte kredytowa".
    Przymusu nie ma. Aczkolwiek jesli ktos jest na tyle glupi... Ogolnie bardzo
    dziwi mnie taka praktyka - przeciez te kartuszki moze kazdy z pracownikow
    przepisac no w ogole...

  • 4. Data: 2002-03-16 12:09:13
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > urodzenia - no po prostu wszystko :))))
    >
    > Wystarczy miejsc dojscie do jakiegos pracownika BH i..... I kto wam cos

    to zalaezy od pracownika - gdy kupowalem tel komorkowy tez okazalem dowod i
    karte i pracownik biura obslugi zrobil ksero karty - w mojej obecnosci -
    wczesniej zaklejajac tasma samoprzylepna numery karty - wiec zadne z moich
    waznych danych nie zostaly powielone - no a tak w ogole to tym pracownikiem
    byla moja znajoma wiec moglem jej zaufac ;-)
    bartek

  • 5. Data: 2002-03-16 12:12:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > waznych danych nie zostaly powielone - no a tak w ogole to tym
    pracownikiem
    > byla moja znajoma wiec moglem jej zaufac ;-)

    czy to byla Era? ;-) kiedys tam kserowali kare ale w zaklejanie numerkow sie
    nie bawili - niestety musialem sie zgodzic na to, bo potrzebowalem roamingu
    od reki ;(

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-03-16 12:47:50
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    Jak ktoś ma ochotę to może wykonać ksero karty i rozklejać po okolicy i co z
    tego ?

    sorki, ale mamy demokrację, jak ktoś ma taki kaprys żeby przedstawiać
    pracownikowi wypożyczalni swój dowód osobisty i kartę to czemu chciałbyś mu
    tego zabraniać ?

    co innego gdyby to było wymagane, wtedy Twoje oburzenie miałoby odrobinę
    sensu

  • 7. Data: 2002-03-16 19:05:08
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    sie
    > nie bawili - niestety musialem sie zgodzic na to, bo potrzebowalem
    JaKi

    no to powinienes popracowac nad asertywnoscia ;-) - wiesz konstruktywne
    odmawianie itd... ;-)
    bartek

  • 8. Data: 2002-03-16 19:06:27
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > no to powinienes popracowac nad asertywnoscia ;-) - wiesz konstruktywne
    > odmawianie itd... ;-)

    szczegolnie jak potrzebjesz od zaraz roamingu ;-) a te praktyki Era
    stosowala 3 lata temu :-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-03-16 19:36:35
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "bartek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > szczegolnie jak potrzebjesz od zaraz roamingu ;-) a te praktyki Era
    > stosowala 3 lata temu :-)

    ale wlasnie w takich sytuacjach przydaje sie asertywnosc ;-))
    bartek

  • 10. Data: 2002-03-16 19:51:25
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    \
    > ale wlasnie w takich sytuacjach przydaje sie asertywnosc ;-))

    a sprzedawca ladnie powie - skoro pan nie chce to roaming za 3 miesiace po
    terminowym regulowaniu rachunkow albo po wplacie kaucji ....

    --
    JaKi