  • Data: 2002-01-03 10:51:32
    Temat: Re: Belkowe a kontrola skarbowa w banku
    Od: "p72" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel Kalinowski" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a11au7$dk8$1@news.polbox.pl...
    > Witam!
    >
    > Wyobraźmy sobie taką sytuację - do banku przychodzi kontrola z urzędu
    > skarbowego w celu sprawdzenia poprawności naliczania podatku od "zysków"
    > kapitałowych.
    >
    > Czy przypadkiem pani Jola z US nie bedzie miała dostępu do historii kont
    > klientów banku? No bo jak inaczej skontroluje bank?

    Może to nie jest odpowiedź na Twoje pytanie, ale pytałem ostatnio krewnej ze
    Szwajcarii jak to jest u nich, w Wielkiej Bankowej Szwajcarii.
    Podobno bank pobiera zaliczkę na poczet podatku - coś koło 30% - a
    rozliczają sie na PITach wg skali podatkowej pod. dochodowego.
    Pani Jola nie musi się więc u nich nawet do banku fatygować...
    Co Wy na to?
    Psz.