  • 1. Data: 2002-01-03 10:13:52
    Temat: Belkowe a kontrola skarbowa w banku
    Od: "Pawel Kalinowski" <p...@i...pl>

    Witam!

    Wyobraźmy sobie taką sytuację - do banku przychodzi kontrola z urzędu
    skarbowego w celu sprawdzenia poprawności naliczania podatku od "zysków"
    kapitałowych.

    Czy przypadkiem pani Jola z US nie bedzie miała dostępu do historii kont
    klientów banku? No bo jak inaczej skontroluje bank?

    To taka moja mała pieniężna paranoia... A kontrola z US będzie, to pewne :)

    Pozdrawiam,

    Pawel Kalinowski

  • 2. Data: 2002-01-03 10:51:32
    Temat: Re: Belkowe a kontrola skarbowa w banku
    Od: "p72" <p...@p...com>

    Użytkownik "Pawel Kalinowski" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy przypadkiem pani Jola z US nie bedzie miała dostępu do historii kont
    > klientów banku? No bo jak inaczej skontroluje bank?

    Może to nie jest odpowiedź na Twoje pytanie, ale pytałem ostatnio krewnej ze
    Szwajcarii jak to jest u nich, w Wielkiej Bankowej Szwajcarii.
    Podobno bank pobiera zaliczkę na poczet podatku - coś koło 30% - a
    rozliczają sie na PITach wg skali podatkowej pod. dochodowego.
    Pani Jola nie musi się więc u nich nawet do banku fatygować...
    Co Wy na to?
    Psz.

  • 3. Data: 2002-01-03 11:01:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > klientów banku? No bo jak inaczej skontroluje bank?
    >
    > To taka moja mała pieniężna paranoia... A kontrola z US będzie, to pewne

    Nawet gdyby byla to US nie bedzie sprawdzal prawidlowosci naliczania odsetek
    klientom ;). Po prostu sprawdzi czy od kwoty jaka bank zadsiegowac jako
    odsetki dla klientow zostal odprowadzony podatek w odpowiedniej wysokosci. A
    czy to bylo od odsetk dla p. K, czy p. N nie jest istotne.

    Maciej

  • 4. Data: 2002-01-03 13:19:08
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p72" <p...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a11dcm$cm0$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > rozliczają sie na PITach wg skali podatkowej
    pod. dochodowego.
    > Pani Jola nie musi się więc u nich nawet do

    U nas też tak miało być, ale była potrzeba
    ściągnięcia gotówki "juz teraz" a i żaden bank nie
    wyrobiłby sie z modyfikacja systemu. W takiej
    Austrii to podatek wprowadzano coś koło dwóch lat
    a nie jak unas na wariata.

    Sark