  • 1. Data: 2010-05-27 16:32:17
    Temat: Belka nadchodzi - naoddychaj się do woli
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wkrótce belka opodatkuje powietrze

  • 2. Data: 2010-05-27 17:22:37
    Temat: Re: Belka nadchodzi - naoddychaj sie do woli
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:81c8f4fc-3442-4327-9dad-e8033c4eedfe@q33g2000vb
    t.googlegroups.com...
    wkrótce belka opodatkuje powietrze

    Ale konkretnie: jedynie WYDYCHANIE, bo zawiera dwutlenek wegla powodujacy
    OCIEPLENIE globalne.
    Wdychac bedzie mozna ZA DARMO!!! Ciekawe czy pierdzenie tez uzna za
    nieekologiczne?

    ;)))
    Feromon

  • 3. Data: 2010-05-28 08:23:20
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    t.googlegroups.com...
    > wkrótce belka opodatkuje powietrze

    A od kiedy Prezes NBP naklada podatki?
    Czy cos sie zmienilo ostatnio? Nie ogladam tv, to moze cos przegapilem?

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 4. Data: 2010-05-28 10:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@s...poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A od kiedy Prezes NBP naklada podatki?
    > Czy cos sie zmienilo ostatnio? Nie ogladam tv, to moze cos przegapilem?

    wybory nadchodza :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 5. Data: 2010-05-28 11:07:11
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    wiadomości news:28052010.468A9C25@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail m...@s...poczta.onet.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    > wybory nadchodza :)

    Przed wyborami to raczej obniżanie podatków się reklamuje, nie podwyższanie.
    Ale kto wie, może będzie "nowa świecka tradycja"?

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 6. Data: 2010-05-28 17:11:01
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Budzik napisał(a) w wiadomości: <2...@b...poznan.pl>...
    >Osobnik posiadający mail m...@s...poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co
    następuje:

    >wybory nadchodza :)

    O to chodzi :)
    W 2005 PiS (pobożni socjaliści) korzystając z zamieszania wokół
    Cimoszewicza (kandydat z lewicy na prezydenta, ale ludziom się i wtedy
    i teraz wybory prezydenckie z parlamentarnymi mylą...) fałszywymi
    reklamówkami z pustą lodówką i przewracającym się misiem podkradło
    sporą część elektoratu socjalistom niekoniecznie pobożnym.
    Teraz część elektoratu lewicy chce podkraść PO, co niektórzy działacze
    (pseudo)liberalnej PO przyznają (np. w dzisiejszej GW). Belka był co
    prawda w lewicowym rządzie, ale poglądy ma zdecydowanie nie
    Napieralskiego... Ale lud nie musi tego nie wiedzieć, dla "wizerunku"
    liczy się "bycie w rządzie" lewicowym.

    Na szczęście szef NBP to jedno z nielicznych stanowisk w Polsce na
    którym ludzie doszczętnie nie głupieją. U niektórych, w tym nawet
    z nadania politycznego, były jakby symptomy poprawy...

    Arek

  • 7. Data: 2010-05-28 18:42:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Feromon" 4bfeaa5d$0$19175$6...@n...neostrada.pl

    > Ale konkretnie: jedynie WYDYCHANIE,

    Więc astmatycy będą mieli ulgi podatkowe?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-05-28 18:44:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" htot71$b55$...@n...onet.pl

    > Na szczęście szef NBP to jedno z nielicznych stanowisk w Polsce na
    > którym ludzie doszczętnie nie głupieją.

    Więc Gronkiewicz była już... Hm... Tak oryginalnie mądra przed objęciem tego
    stanowiska?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-05-29 07:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Przed wyborami to raczej obniżanie podatków się reklamuje, nie
    > podwyższanie. Ale kto wie, może będzie "nowa świecka tradycja"?

    ale ja mowie o wysypie nawiedzonych głupków...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 10. Data: 2010-05-30 19:28:56
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >"Arek" htot71$b55$...@n...onet.pl

    >Więc Gronkiewicz była już... Hm... Tak oryginalnie mądra przed objęciem tego
    stanowiska?

    Tak ogólnie to nie wiem, ale finansowym guru na pewno nie była.
    Tymczasem nie spuściła NBP na psy, nie pamiętam jakichś jej decyzji
    na wyraźne polityczne zamówienie. A przynajmniej czegoś się o
    pieniądzu dowiedziała.
    Balcerowicz zmądrzeć nie mógł, ale nie zgłupiał. O ile pamiętam
    tylko raz podpadł bo za tanio złoto opylił.
    Podobnie Skrzypek. Z nadania politycznego, sam się zresztą przyznał,
    że się w temacie dopiero dokształca. Nawet starał się być niezależny.
    Poza może jedyną niepotrzebną interwencją (tuż przed katastrofą)
    był OK.
    W porównaniu z tym jak głupieją politycy, niezależnie od opcji, na
    niektórych innych stanowiskach (np. premiera, min. oświaty) to
    fotel szefa NBP jest wg mnie pozytywnym wyjątkiem.

    Oczywiscie Belce "jego" podatku nie daruję...

    Arek