  • 11. Data: 2004-01-08 17:16:00
    Temat: Re: Bankowy prezencik ?
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "cyjanek" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:btk14a$9o2$1@inews.gazeta.pl...

    > Z okazji świąt dostałem od nich zyczenia z załącznikiem w postaci czipowej
    > karty telefonicznej. Życzenia przyjąłem z przyjemnością, ale co do
    załącznika
    > to nie wiem czy to jest tylko pomysłowa reklamówka, czy ma jeszcze
    dodatkową
    > wartość użytkową dla obdarowanego.

    Jest to karta TP, na której jest 30 JT.

    BL jest płatna 1 JT za całe połaczenie z PASów.

    Rzeczony PAS po prostu musiał być uszkodzony -> zgłasza się to pod 980 [za
    darmo].

    PAS - publiczny aparat samoinkasujący
    BL - błękitna linia
    TP - to chyba wiadomo

    Chipowa karta telefoniczna zadziała w każdym PASie TP tylko nie w
    niebieskim, które są już wycofywane.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 12. Data: 2004-01-08 17:17:03
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie żebym się czepiała, ale mi nic nie przysłali :-((((

    A ja dostałem. Co prawda po świętach, ale dotarło. :-)
    Kartka z inteligo zdążyła w wigilię bodajże. :-)

  • 13. Data: 2004-01-08 17:17:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mi też nie.

    Tobie to już się boją cokolwiek wysyłać. :-)

  • 14. Data: 2004-01-08 17:17:48
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No bez jaj. :-/

    No pewnie, że bez - w końcu to Boże Narodzenie, a nie Wielkanoc ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-01-08 17:18:38
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik " .:: Marcin ::." <W...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ps. A swoją drogą mogli w pisemku dołączonym do karty napisać
    > przynajmniej jedno zdanie na ten temat.

    No bez jaj. :-/

  • 16. Data: 2004-01-08 17:19:02
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "cyjanek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A nie jest to przypadkiem karta do komóry? Czy tam są inne?

    :-D
    Zdecydowanie NIE.

  • 17. Data: 2004-01-08 17:22:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Eeeee ten ibook się nie liczy ;-))) To było dawno temu i na dodatek
    podatek
    > musiałam zapłacić ;-))) Może złozyć reklamację pocztą wewn. na okoliczność
    > nieotrzymania prezentu gwiazdkowego ;-))) ?

    A propos poczty wewnętrznej. Od 24 grudnia zeszłego roku VW generlanie zlewa
    moją korespondencję wysyłaną do nich pocztą wewnętrzną... Komuś udało się
    ostatnio z nimi komunikować w ten sposób ? Ja wiem, że mieli się na mnie za
    co obrazić, no ale bez przesady, łaski mi nie robią, wezmę pieniądze i pójdę
    do innej piaskownicy.

  • 18. Data: 2004-01-08 17:24:49
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Stasio Podróżnik <d...@c...gazeta.pl> napisał(a):

    > (Mnie tylko raz w życiu bank "obdarował". Lukas - grzebień ...

    Strasznie mi smutno, żescie jeszcze jej nie dostali ;-(((

    Ale mam prawie pewność, że i Wam (Glenn, RobertS, Stasio Podróżnik) przyślą,
    chyba mają zbyt małą obsadę spedycyjną jak na liczbę klientów...

    Może trzeba widzieć dobrą stronę opóźnienia: zaoszczędzicie sobie np.
    niemiłej przygody jaka mnie spotkała ;-)

  • 19. Data: 2004-01-08 17:29:18
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btk3dt$d2a$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "cyjanek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > :-D
    > Zdecydowanie NIE.

    No proszę - widzisz Wojtek, nie doceniasz mnie; nie jestem aż takim
    GSM-lamerem, za jakiego mnie miałeś ;P

    --
    Robert

  • 20. Data: 2004-01-08 17:31:28
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btk3kd$dn0$...@n...onet.pl,
> [...]
    > sposób ? Ja wiem, że mieli się na mnie za co obrazić, no ale bez
    > przesady, łaski mi nie robią, wezmę pieniądze i pójdę do innej

    Ja nie narzekam - dosc niedawno udalo mi sie szybko i skutecznie zwiekszyc
    ta droga limit operacji przez WWW, dzieki czemu uniknalem pisania listu czy
    faksu, czego i tak by mi sie nie chcialo robic. Ale to chyba bylo pare dni
    wczesniej. Moze osoba odpowiedzialna jest na nartach? ;)

    --
    Robert