  • 1. Data: 2004-06-23 11:10:32
    Temat: Bankowy Konkurs PRnews.pl
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Serdecznie zapraszam do wziecia udzialu w konkursie PRnews.pl :)

    http://konkurs.prnews.pl

    Do wygrania trzy profesjonalne dyski internetowe oraz 5 nagrod pocieszenia -
    internetowych eKubkow :)

    http://konkurs.prnews.pl

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-23 12:53:40
    Temat: Re: Bankowy Konkurs PRnews.pl
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Serdecznie zapraszam do wziecia udzialu w konkursie PRnews.pl :)
    >
    > http://konkurs.prnews.pl

    Chcąc zrobić "zadanie dodatkowe" logowałem się na max.edysk:
    1. Za pierwszym razem nie udało mi się to w ogóle (pewnie dlatego, że
    używałem Opery (najnowsza - 7.51), a nie "jedynie słusznego i
    najbezpieczniejszego na świecie" MSIE (IE6.0, Win2000 z
    ServicePackiem4)).
    2. Za drugim razem IE wyłożył się po zalogowaniu ("zamarzł" na jakimś
    skrypcie).
    3. Za trzecim razem wybrałem połączenie przez SSL - przeglądarka zaczęła
    krzyczeć, że są problemy z certyfikatem bezpieczeństwa**, ale pomimo
    tego zalogowałem się... Czy raczej - próbowałem się zalogować. Po ok. 5
    minutach - tyle mniej więcej czekałem na wejście/zalogowanie się z SSL -
    wyłączyłem jednak SSL i dopiero wtedy ściągnąłem plik...
    Uff... Chyba jednak wybiorę backup na CD-Rach...

    Pozdrawiam
    PWZ

    -----
    ** - Pojawiał się komunikat następującej treści:
    "Informacje wymieniane z tąwitryną nie mogą być oglądane przez innych
    użytkowników. Istnieje jednak problem z certyfikatem zabezpieczeń tej
    witryny.
    -Certyfikat zabezpieczeń został wydany przez firmę, której nie
    zaklasyfikowano do grup godnych zaufania. Przejrzyj certyfikat i
    zdecyduj, czy chcesz ufać urzędowi certyfikacji.
    -Certyfikat zabezpieczń wygasł lub nie jest jeszcze ważny.
    -Nazwa na certyfikacie zabezpieczeń jest nieprawidłowa lub nie jest
    zgodna z nazwą witryny.

  • 3. Data: 2004-06-23 13:03:39
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Piotr Zawadzki napisał(a):

> [...]
    > ServicePackiem4)).
    > 2. Za drugim razem IE wyłożył się po zalogowaniu ("zamarzł" na jakimś

    Ja dostałem komunikat o błędzie w MyIE. Po chwili wywalił się całkiem.

> [...]
    > wyłączyłem jednak SSL i dopiero wtedy ściągnąłem plik...
    > Uff... Chyba jednak wybiorę backup na CD-Rach...

    Certyfikat jest przeszło 2 lata przeterminowany....

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2004-06-23 13:05:21
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Serdecznie zapraszam do wziecia udzialu w konkursie PRnews.pl :)
    >
    > http://konkurs.prnews.pl
    >
    > Do wygrania trzy profesjonalne dyski internetowe oraz 5 nagrod pocieszenia -
    > internetowych eKubkow :)

    Przydało by się jakieś potwierdzenie, że zgłoszenie zostało przyjęte czy
    coś w tym stylu. W tej chwili nie wiem czy czasem po drodze nie bylo
    jakiegoś błędu bo po wysłaniu formularza przenosi mnie na stronę główną
    bez żadnej informacji...

  • 5. Data: 2004-06-23 13:10:18
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    >
    > http://konkurs.prnews.pl
    >
    > Do wygrania trzy profesjonalne dyski internetowe oraz 5 nagrod pocieszenia -

    A czy w razie wygranej można zrezygnować z edysku na rzecz kubka :-) ?

    KJ

  • 6. Data: 2004-06-23 13:14:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański > Przydało by się jakieś potwierdzenie, że zgłoszenie

    Potwierdzenie: doszlo :)

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-06-23 13:39:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> wrote:
    > Amra ... Czy moje zastosowanie jest najlepsze według aktualnych
    > rankingów ?

    Wstydzilbys sie ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-06-23 13:41:56
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > A czy w razie wygranej można zrezygnować z edysku na rzecz kubka :-) ?

    E tam ... ja już mam zastosowanie dla dysku, który na pewno wygram ;)

    Amra ... Czy moje zastosowanie jest najlepsze według aktualnych
    rankingów ?

    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 9. Data: 2004-06-23 13:51:14
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Wstydzilbys sie ;)

    Ale przynajmniej byłem szczery, a nie jak większość po marketingowemu
    pewnie ściemniała ;)

    Pozdrówka

  • 10. Data: 2004-06-23 20:23:37
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Stasio Podróżnik napisał:

    > Ale przynajmniej byłem szczery, a nie jak większość po marketingowemu
    > pewnie ściemniała ;)

    Tak ci się tylko wydaje :-P Byłem jeszcze bardziej szczery od ciebie
    :-P :-P

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.