  • 1. Data: 2004-06-23 07:19:37
    Temat: Jak tanio wysłać przelew do Chorwacji
    Od: "IT" <i...@p...onet.pl>

    Potrzebuję wysłać niewielką kwotę w EURO do Chorwacji - Raifeisen Bank. W
    Banku Śląskim powiedzieli mi, że najniższa opłata to 80 zł - przecież to
    rozbój! Macie może jakieś propozycje .
    Ile może taki przelew iść?
    Pozdrawiam
    IT

  • 2. Data: 2004-06-23 08:07:53
    Temat: Odp: Jak tanio wysłać przelew do Chorwacji
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik IT <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:r...@d...zkz.com.pl...
> [...]
    > Banku Śląskim powiedzieli mi, że najniższa opłata to 80 zł - przecież to
    Jeśli osobie prywatnej to kup w ING kartę PORDRÓZNIK za 9 zeta. Wypłac
    pieniadze od razu by stan konta był 0 ( tzn wpłącasz 59 zeta, 9 opłata, 50
    masz na koncie, natychmiast wypłącasz). Wysyłąsz do gościa. Gościo
    potwierdza że dostał. PRzelewasz na kar epieniądze i dzownisz do gościa z
    numerem PIN.
    Można od razu wpłącić cała kasę i wysłać - bez PINu raczej nikt tych
    pieniedzy nie zachachmęci - jak goscio odbierze podajesz mu PIN i idzie do
    bankomatu.

  • 3. Data: 2004-06-23 08:16:39
    Temat: Re: Jak tanio wysłać przelew do Chorwacji
    Od: "IT" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Można od razu wpłącić cała kasę i wysłać - bez PINu raczej nikt tych
    > pieniedzy nie zachachmęci - jak goscio odbierze podajesz mu PIN i idzie do

    Niestety to dla firmy - muszą dostać to na konkretne konto.
    IT

  • 4. Data: 2004-06-23 18:24:19
    Temat: Re: Jak tanio wys??a?? przelew do Chorwacji
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    IT <i...@p...onet.pl> wrote:
    > Potrzebuj?? wys??a?? niewielk?? kwot?? w EURO do Chorwacji - Raifeisen Bank. W
    > Banku ??l??skim powiedzieli mi, ??e najni??sza op??ata to 80 z?? - przecie?? to
    > rozbój! Macie mo??e jakie?? propozycje .

    Spytaj w Nordei i Multibanku, będzie taniej, choć i tak się nie
    dowiesz ile.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 5. Data: 2004-06-23 21:52:01
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 23 Jun 2004 09:19:37 +0200, na pl.biznes.banki, IT w wiadomości
    <news:rvabbc.seb.ln@dns.zkz.com.pl> napisał(a):

    > Potrzebuję wysłać niewielką kwotę w EURO do Chorwacji - Raifeisen Bank. W
    > Banku Śląskim powiedzieli mi, że najniższa opłata to 80 zł - przecież to
    > rozbój! Macie może jakieś propozycje .

    A pytałeś w Raifeisenie? Ja za przelew do Chorwacji płaciłem coś ok. 20
    zł, tyle że mam w tym banku konto.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj