  • 1. Data: 2003-08-14 11:44:59
    Temat: Bankowosc elektroniczna w WBK
    Od: "Inetcash" <i...@w...pl>

    Witam,
    mam takie pytanie ... zalozylem wlasnie w banku
    zachodnim WBK mozliwosc sprawdzania stanu konta
    poprzez internet ... i wszystko by bylo w porzadku,
    gdyby nie film, ktory ogladala moja mama :). Obawia
    sie atakow hakerow i jakichs przekretow ... czy ktos
    moglby napisac jak to jest, czy takie zagrozenie
    jest bardzo realne itp? Bardzo mi na tym zalezy, bo
    chcialbym ja uspokoic :)) ... nie chce mi sie biegac
    do bankomatu aby sprawdzic stan konta ;) Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-14 11:48:16
    Temat: Re: Bankowosc elektroniczna w WBK
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhfsn1$9gb$...@n...news.tpi.pl,
    Inetcash <i...@w...pl>:
> [...]
    > chcialbym ja uspokoic :)) ... nie chce mi sie biegac
    > do bankomatu aby sprawdzic stan konta ;) Pozdrawiam

    Istnieje pewne ryzyko, ze haker przechwyci Twoj ID oraz PIN (bo BZWBK nie ma
    hasla tylko PIN cyfrowy) i ... sprawdzi stan Twojego konta ;)

    Znacznie latwiej jednak bylo do tej pory przechwycic list z wyciagiem.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-14 14:20:22
    Od: "Inetcash" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bhfsu6$67i$1@topaz.icpnet.pl...
    > bhfsn1$9gb$...@n...news.tpi.pl,

    > Istnieje pewne ryzyko, ze haker przechwyci Twoj ID
    oraz PIN (bo BZWBK nie ma
    > hasla tylko PIN cyfrowy) i ... sprawdzi stan
    Twojego konta ;)

    ojoj ;))

    > Znacznie latwiej jednak bylo do tej pory
    przechwycic list z wyciagiem.

    oo ... to powinno mame troche uspokoic :))). Bardzo
    dziekuje i pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-08-14 14:45:25
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Inetcash wrote:

    > oo ... to powinno mame troche uspokoic :))). Bardzo
    > dziekuje i pozdrawiam.

    A wyobrażasz sobie, co by było jakby ktoś się włamał do banku i
    wyprowadził Ci pieniądze z konta? Nikt by już nie założył konta w takim
    banku, jakby się to rozniosło :)
    Dlatego żaden bank nie pozwoli, żeby klient stracił w ten sposób swoją
    kasę; prędzej umotywuje to błędem w systemie i grzecznie przeprosi.
    Po drugie - po co jakiś hacker miałby tracić czas na pozbawienie Cię
    oszczędności (nawet niebagatelnych)? Gra niewarta świeczki :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-08-14 14:52:44
    Od: "Inetcash" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski"
    <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sposób swoją
    > kasę; prędzej umotywuje to błędem w systemie i grzecznie

    dokladnie :)

    > Po drugie - po co jakiś hacker miałby tracić czas na
    pozbawienie Cię
    > oszczędności (nawet niebagatelnych)? Gra niewarta świeczki
    :)

    zgadzam sie, to samo mowilem mamie :-)) ... Dzieki, coraz
    wiecej argumentow, zeby mama mogla spac spokojnie ;))

  • 6. Data: 2003-08-14 20:00:57
    Od: "Snoopy" <...@a...pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:
    > Po drugie - po co jakiś hacker miałby tracić czas na pozbawienie Cię
    > oszczędności (nawet niebagatelnych)? Gra niewarta świeczki :)

    No jak to po co? ;-) Chociazby dla zabawy i wlasnej satysfkacji! :D

    Grzesiek *** http://fiatclub.kreator.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***