  • 11. Data: 2002-05-08 12:53:24
    Temat: Re: Bankowosc Internetowa w Brazylii
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > Ludnosc, ok.
    > ale zobacz dynamike w 4 miesiace 100%!!!

    Wiesz to jest dynamika taka jak mozna porównać ze zbiorem jabłek w sadzie np
    ... Pracownik zebrał wczoraj jedno jabłko - dziś juz dwa - cudownie -
    wydajność pracy wzrosła o 100 %. Chyba nie o to chodzi .....

  • 12. Data: 2002-05-08 13:14:36
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Fantastycznie =)

    Jakie lubisz jabłka - bo jak mnie dostałyby się oba - takie zielone i
    soczyste to nawet wicej niż fantastycznie :-((( złośliwiec - ostrzegam dzis
    jestem malo odporna na złośliwości .... bo muszę pracować po tak długim
    wypoczynku !

  • 13. Data: 2002-05-08 13:16:44
    Od: <o...@p...onet.pl>

    AMRA:
    > Liczba klientow korporacyjnych w Brazylii, ktorzy korzystaja ze swojego
    > konta przez Internet wzrosla w okresie styczen - kwiecien tego roku z 182500
    > do 364000!!!
    > W kwietniu klienci ci przeprowadzili w sieci 27 milionow operacji :)
    >
    > No takiego wzrostu to tylko pozazdroscic, u nas firmowi klienci to ok 64
    > tysiace....

    Dla ścisłości dodam (skoro już jest zupełnie OT):
    Brazylia:
    172 860 300 mieszkańców. Szóste pod względem ludności państwo świata
    Polska:
    38 646 032 mieszkańców. 26 pod względem ludności państwo świata.
    (dane z roku 2000)

    Pozdrawiam,
    OnLee

  • 14. Data: 2002-05-08 13:31:15
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    dzis
    > jestem malo odporna na złośliwości .... bo muszę pracować po tak długim

    E tam od razu zlosliwiec... po prostu jestem zafascynowany efektywna praca
    sadownika =)

  • 15. Data: 2002-05-08 18:25:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 8 May 2002 14:04:21 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >może (nie morze) lepiej zapytac o liczbe a nie ilosc ludnosci ;-))
    >uczyli mnie zeby slowa ilosc uzywac do czegos niepoliczalnego jak np ziaren
    >piasku na plazy
    >*** blad ***

    Ziarna piasku sa jak najbardziej policzalne. Niepoliczalny bylby
    piasek, ale ziarna juz nie - jedno ziarno, dwa ziarna, miliard ziaren.
    Niepoliczalne nie jest to, czego nie da sie policzyc z racji ich
    ilosci i niemozliwosci fizycznej (ziarna piasku), ale z natury rzeczy
    - np. piasek.
    Rownie niepoliczalna bedzie np. woda, ale litry wody juz nie.
    Aby nie odchodzic zbytnio od tematu grupy BANK jest jak najbardziej
    policzalny, ale PIENIADZ juz nie :-)

    PGR

  • 16. Data: 2002-05-08 18:56:08
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 08 May 2002 18:25:30 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

> [...]
    >piasek, ale ziarna juz nie - jedno ziarno, dwa ziarna, miliard ziaren.
    >Niepoliczalne nie jest to, czego nie da sie policzyc z racji ich

    Rzecz jasna, chcialem napisac LICZBY :-)))

    PGR

  • 17. Data: 2002-05-09 06:25:16
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niepoliczalne nie jest to, czego nie da sie policzyc z racji ich
    > ilosci i niemozliwosci fizycznej (ziarna piasku), ale z natury rzeczy
    I żeby było w temacie to pieniądze też są niepoliczalne ;-)

  • 18. Data: 2002-05-09 08:16:31
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kasia"
    >
    > może (nie morze) lepiej zapytac o liczbe a nie ilosc ludnosci ;-))
    > uczyli mnie zeby slowa ilosc uzywac do czegos niepoliczalnego jak np ziaren
    > piasku na plazy

    A to Brazylijczycy sa policzalni?
    ~200mln to jest do policzenia?
    IMO tak samo dokladnie jak _liczba_ ziaren piasku na plazy.
    Policzyc to sobie mozna pilkarzy brazylijskich w druzynie reperezentacyjnej.
    Ludnosci tak duzego kraju policzyc sie nie da.
    ;-))

    Slawek Kos

  • 19. Data: 2002-05-09 09:48:37
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Stefan" <
    > I żeby było w temacie to pieniądze też są niepoliczalne ;-)

    zgadzam sie z usciesleniami
    mowi sie ilosc piasku, ilosc wody, ilosc pieniadza
    ale liczba ziaren piasku
    ale o pieniadzu to PGR juz pierwszy napisal ;-)
    *** blad ***

  • 20. Data: 2002-05-09 11:38:41
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > Policzyc to sobie mozna pilkarzy brazylijskich w druzynie
    reperezentacyjnej.
    > Ludnosci tak duzego kraju policzyc sie nie da.

    Ludnosc nie, ludzie tak.