    From: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankonet
    Date: Tue, 15 Aug 2006 13:21:35 +0200

    > blad napisał(a):
    > banki takie jak ING czy BPH (inne pewnie rónież) dostarczają firmom
    > wyciągi w formie elektronicznej do multicash-a. Jeśli firma chce
    > uzgodnić te dane ze swoim systemem księgowym to pisze lub kupuje
    > interface, ktory te dane wczytuje - nic nowego nie potrzeba wymyslac
    Tak, tylko pewnie kazdy bank ma jakis swoj standard. I nie ma juz
    znaczenia, czy udostepnienie takiego interfejsu jest platne, czy nie.
    Chodzi tylko o to, aby byl to jakis standard.
    Druga sprawa, ze mnie interesje BZ WBK. Co prawda nie szukalem jakos
    intensywnie takich rozwiazan, ale nie dopatrzylem sie, aby ten bank
    udostepnial jakies swoje rozwiazanie tego rodzaju.

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl