  • Data: 2012-11-16 12:26:07
    Temat: Re: Bankomaty na odcisk palca
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości
    news:50a60084$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...

    > Widzisz... kiedyś nasze genialne osły wymyślili, że np. leczącym się z
    > uzależnienia alkoholowego należy profilaktycznie odbierać PJ. Na szczęście
    > nie przeszło, ale tym @#$ nie można ufać.
    > Dlatego np. za alkohol płacę gotówką.
    >
    > Dopiszcie sobie sami więcej przesłanek tego typu.

    raczej nie jest dobrą metodą zabierać prawko
    gdyż samochód może być jedynym środkiem utrzymania
    i ten sposób zrujnuje życie tej osobie

    wszystkim złapanym za jazdę po spożyciu, np. na 5 lat
    2 x droższe OC i obowiązkowo NW też 2x droższe
    jak drugi raz złapani to 4x droższe
    a jak trzeci no to już odrazu prawko

    erator/