  • Data: 2012-11-16 11:39:36
    Temat: Re: Bankomaty na odcisk palca
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    // Ktos mi wspominal (nie sprawdzalem), ze niemczech sa samoobslugowe
    automaty do sprzedazy papierosow (nie wiem, czy bezgotowkowe).

    sa tez bezgotowkowe , http://de.wikipedia.org/wiki/Zigarettenautomat

    //Przed zakupem nalezy zwryfikowac w automacie swoja pelnoletnosc
    ichnim dowodem osobistym czy jak tam zwa swoja kenkarte.

    karta, dowodem albo prawem jazdy

    //No i juz  bliska droga do opracowywania indywidualnych stawek
    ubezpieczenia zdrowotnego dla kupujacych na podstawie raportow z
    takich zakupow.

    przy ubezpieczeniu prywatnym od dawna pytaja o nalogi :-) panstwowym
    kasom na razie to wisi ...

    P.