  • 1. Data: 2003-03-10 18:00:26
    Temat: Bankomaty Euronet i mBank
    Od: Daniel Skrzypkowski <s...@n...leinad.org>

    Witam,

    Ostatnio zauwazylem, ze na bankomatach Banku Gdanskiego
    widnieje naklejka, ze te bankomaty sa obslugiwane przez
    Euronet. Pozniej gdzies przeczytalem, ze BG sprzedal
    ponoc swoje bankomaty wlasnie Euronetowi. Teraz pytanie,
    jesli Euronet rzeczywiscie przejal te bankomaty to znaczy,
    ze mozna z nich wyplacac bezprowizyjnie kartami mBanku?
    Pytam sie bo na stronie www gdzie widniej spis bankomatow
    Euronetu nie ma bylych bankomatow BG, dlatego mam watpliwosci.

    pzdr,
    --
    Daniel

  • 2. Data: 2003-03-10 18:14:10
    Temat: Re: Bankomaty Euronet i mBank
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > Pytam sie bo na stronie www gdzie widniej spis bankomatow
    > Euronetu nie ma bylych bankomatow BG, dlatego mam watpliwosci.

    Masz słusznie wątpliwości - jeżeli nie lubisz mocnych wrażeń, to trzymaj
    się z dala od BG. Ostatnio np. pozabierali debety w rachunku także tym,
    co ich nie przekraczają i są grzeczni i mają stałe wpływy. Oczywiście
    tak zwyczajnie dla jaj.
    Co i ile w BG kosztuje to się dowiesz, jak zapłacisz - ostatnio coś
    odkręcają z opłatami, bo się połapali, że plebs tego nie lubi.

    Dogbert

  • 3. Data: 2003-03-10 22:00:50
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > się z dala od BG. Ostatnio np. pozabierali debety w rachunku także tym,
    > co ich nie przekraczają i są grzeczni i mają stałe wpływy. Oczywiście

    Chyba odpowiedz letko nie na zadane pytanie.

    Bankomaty Millennium , chociaż zarządzane przez Euronet, nie
    należą w sensie akceptacji transakcji i związanych z nią kwestii
    rozliczeniowych, do sieci Euronet.
    Dlatego tez, nie licz w nich na bezprowizyjna wyplate - przynajmniej na
    razie. :-)

    Pozdrawiam,

    Konrad Krupiński

  • 4. Data: 2003-03-10 22:34:56
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Teraz pytanie,

    Tendencyjnie wycięty cytat:

    > Chyba odpowiedz letko nie na zadane pytanie.

    Właściwy cytat:

    Komentarz: klient nie wie, czy jest prowizja, czy nie; odpowiadam: dowie
    się, jak zapłaci, a zapłaci, bo ten typ tak ma.

    Pewiem mężczyzna zobaczył, że na płocie napisane "dupa" - pociągnąl ręką
    i mu drzazga weszła. Inny mężczyzna zobaczył napis "Euronet" - wsadził
    kartę i mu prowizję pobrało. Pokazałem na innym przykładzie, że "ten typ
    tak ma".

> [...]
    > rozliczeniowych, do sieci Euronet.
    > Dlatego tez, nie licz w nich na bezprowizyjna wyplate - przynajmniej na

    Komentarz: sytuacja, w której klient nie będąc fachowcem z branży ma
    problem z oceną, czy za usługę zapłaci czy nie nie jest dobra. Natomiast
    dobrze wpisuje się w całokształt światka bankowo - kredytowego, w którym
    "w sensie kosztu rzeczywistego" kredyt 0% ma stopę rzeczywistą dajmy na
    to 7%. Ty, człowiek światły nie dasz się wyruchać - ale babcia w
    binoklach nie jest już tak bystra - a nieładnie żerować na zubożałych
    emerytach.

    Jeszcze bardziej dosadnie: BG nie brał prowizji za wypłaty z bankomatu
    przez wiele lat - za to go lubiłem i polecałem. BG zaczął brać, a mnie
    nie interesuje, kto mu w tym pomaga - szczególnie, że rodzi to
    wątpliwość u innych użytkowników tejże sieci.

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2003-03-11 08:22:41
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "No Name" <v...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > się z dala od BG. Ostatnio np. pozabierali debety w rachunku także tym,
    > co ich nie przekraczają i są grzeczni i mają stałe wpływy. Oczywiście

    Co ty za pszeproszeniem pierdolisz. jak Ci chodzi o unikonto to owszem,
    debet jest ODNAWIALNY co roku i jest to w regulaminie. Pietnuje tych co nie
    doczytaja a potem maja pretensje.

    >Co i ile w BG kosztuje to się dowiesz, jak zapłacisz - ostatnio coś
    >odkręcają z opłatami, bo się połapali, że plebs tego nie lubi.

    Znow pierdolisz. Wszystko jest w TOiP. I znow pietno dla tych co nie czytaja
    a potem maja duze oczy i skamla na grupie. Zwlaszcza w kontekscie mBanku i
    kart do eMaxa.

  • 6. Data: 2003-03-11 08:50:55
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > się z dala od BG. Ostatnio np. pozabierali debety w rachunku także tym,
    > co ich nie przekraczają i są grzeczni i mają stałe wpływy. Oczywiście

    No popatrz jacy są złośliwi. Ja złożyłem wniosek o likwidację debetu i
    kilkakrotnie monitowałem w tej sprawie. A debet jak miałem tak mam. Za nic
    nie chcą mi go zlikwidować.
    Ba. Na dodatek jestem bardzo niegrzeczny. Przez ponad pół roku nie
    spełniałem swoich obowiązków przewidzianych regulaminem.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 7. Data: 2003-03-11 10:02:34
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Co ty za pszeproszeniem pierdolisz. jak Ci chodzi o unikonto to owszem,
    > debet jest ODNAWIALNY co roku i jest to w regulaminie. Pietnuje tych co nie
    > doczytaja a potem maja pretensje.

    Nie mam pretensji tylko stwierdzam fakt. Klienci BG mieli w umowach
    przyznany debet bezterminowo, a pracownicy banku przy przeniesieniu do
    Millenium twierdzili, że debet też się przenosi. Bank rozesłał nowe
    regulaminy, z których wynika, co piszesz, z adnotacją, że kto nie
    zaprotestuje, ten milcząco akceptuje - więc zmieniono regułę, że to co
    wymaga formy pisemnej i okoliczności nadzwyczajnych teraz już nie wymaga
    i jest całkowicie w gestii banku. Jest to zgodne z prawem i zapisem
    regulaminowym - jednakże nie musi mi się podobać, czemu dałem wyraz.

    > Znow pierdolisz. Wszystko jest w TOiP. I znow pietno dla tych co nie czytaja
    > a potem maja duze oczy i skamla na grupie. Zwlaszcza w kontekscie mBanku i
    > kart do eMaxa.

    Nie czytasz reklam banku, to źle. W reklamie (także w TOiP) bank obniżył
    opłaty dla nowych produktów, można np. mieć konto z darmowymi wypłatami
    z bankomatu i niższymi opłatami za prowadzenie. Niższymi w stosunku do
    tego, co było.
    Dla mnie argument, że wszystko jest w tabeli jest mało przekonujący,
    ponieważ nie biegam co miesiąc do banku po nową TOiP, a o wprowadzeniu
    opłat za wpłatę/wypłatę gotówki, za wypłatę z bankomatu, za opłatę za
    coś tam, za "włączoną" opłatę za zabezpieczenie transakcji karotwych
    etc. dowiduję się po ich uiszczeniu - więc jest tak, że bank sprawdza
    wytrzymałość klientów, by po czasie zaproponować nowe produkty "teraz
    jeszcze tańsze", które są powrotem do sytuacji poprzedniej. W handlu
    mówi się tak: "podniesiemy ceny, potem będziemy głęboko rabatować" -
    jest to więc pewna gra psychologiczna, której ja akurat nie akceptuję.
    W przypadku mB sytuacja wygląda nieco inaczej: dostęp do konta z
    założenia jest internetowy (choć nie koniecznie) więc zachodzi
    domniemanie, że pojawienie się informacji w sieci jest równoznaczne z
    dostępem do niej. W przypadku mB istniało rozwiązanie umożliwiające
    nieuiszczenie nowej opłaty bez zmiany banku, co w przypadku BG nie było
    możliwe.
    Nie odbywam stosunku z samym sobą i seks nie kojarzy mi się z bankami ;-)

    Pzdr; Dogbert