  • 11. Data: 2014-01-01 16:00:16
    Temat: Re: Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Joossef x...@g...com ...

    > Tak to jest jak ktoś tępo wierzy reklamie.

    Masz prawo do podejścia: reklama kłamie i nic w tym dziwnego.
    Ale UOKIK już pokazał kilka razy że ci tkorzy mają takie podejscie płacą
    czasami słone kary....

  • 12. Data: 2014-01-01 16:14:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Masz prawo do podejścia: reklama kłamie i nic w tym dziwnego.
    > Ale UOKIK już pokazał kilka razy że ci tkorzy mają takie podejscie płacą
    > czasami słone kary....

    Więc niech Pocztówka zapłaci stosowną karę za wprowadzanie
    klientów w błąd i narażanie tychże klientów na straty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-01-01 16:49:41
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 01.01.2014 o 16:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Naprawde nie rozumiesz?
    > Wypłacił z bankomatu (tak sie nazywało to miejsce według opisów poczty) a
    > bankomaty ma za free.
    > A jedna pobrali opłatę.
    > To jest ok?

    Ale właśnie po interwencji UOKIKu Poczta wprowadziła wywieszki mówiące o
    tym, że za wypłatę w okienku bank pobiera dodatkową opłatę. O tym samym
    informuje każdorazowo pracownik poczty. Po prostu niefortunna jest nazwa
    usługi ale nikt z nas chyba nie wierzy, że moloch coś z tym zrobi.
    Tym bardziej, że do samej nazwy UOKIK się nie doczepił.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 14. Data: 2014-01-01 19:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Joossef x...@g...com ...

    > Po prostu niefortunna jest nazwa
    > usługi ale nikt z nas chyba nie wierzy, że moloch coś z tym zrobi.
    > Tym bardziej, że do samej nazwy UOKIK się nie doczepił.

    No to moze pora doczepić się do nazwy przez UOKIK to wtedy moloch zmieni...

  • 15. Data: 2014-01-01 20:23:35
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 15:00:15 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Wypłacił z bankomatu (tak sie nazywało to miejsce według opisów poczty)

    jesli tak to wina poczty i powinna kase zwrocic, ale moze to nigdzie nie
    zostalo nazwane bankomat, tylko "bankomat w okienku", wtedy mozna sobie co
    najwyzej ponarzekac na mylaca nazwe...

    --
    jg

  • 16. Data: 2014-01-01 20:48:31
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 01:43:49 +0100, Joossef napisał(a):

    > Było.
    > UOKIK nie dopatrzył się nieprawidłowości, ponieważ:
    > patrz wyżej :)

    UOKiK rozpatrywał tylko kwestię pobierania prowizji od realizowanych na
    poczcie wypłat z karty, a nie brał jeszcze wówczas pod uwagę
    wprowadzającej w błąd reklamy, posługującej się określeniem "bankomat w
    okienku".
    Przypominam, że Provident też próbował być taki cwany i właśnie
    skończyło się to dla niego karą w wysokości 13 mln zł:
    http://www.polskieradio.pl/42/259/Artykul/1014088,UO
    KiK-Provident-zaplaci-blisko-13-mln-zl-kary-Firma-wp
    rowadzala-klientow-w-blad-

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2014-01-01 22:30:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jg f...@f...pl ...

    > jesli tak to wina poczty i powinna kase zwrocic, ale moze to nigdzie
    > nie zostalo nazwane bankomat, tylko "bankomat w okienku", wtedy mozna
    > sobie co najwyzej ponarzekac na mylaca nazwe...

    Bankomat a bankomat w okienku to jakaś róznica?

    Oj, ludzie lubią byc oszukiwani...

  • 18. Data: 2014-01-01 22:49:01
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:30:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik jg f...@f...pl ...

    > Bankomat a bankomat w okienku to jakaś róznica?

    wielka, niewielka... w sumie jest to subiektywne, zalezne od konsekwencji
    tej roznicy dla danej osoby... na pewno jest to cos roznego...

    --
    jg

  • 19. Data: 2014-01-02 00:51:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Joossef" op.w80l83gyms06zs@ms

    : usługi ale nikt z nas chyba nie wierzy, że moloch coś z tym zrobi.

    Jestem człowiekiem głębokiej wiary -- wierzę w to, że Pocztówka zostanie ukarana.

    [a jednak to prawda, że Joossef stracił wiarę na swe stare lata... ale żeby
    aż tak nisko upaść, aby z tronu papieskiego przywędrować tutaj?... mnie coś
    tu nie pasuje -- bo jeśli Joossef jest prawdomówny (a jest, skoro pisze, że
    nikt z nas nie wierzy -- czyli i siebie ma na swej myśli) to chyba wiary do
    końca nie utracił?... a może utracił wiarę jedynie jako Benek?... nadal coś
    tu nie pasuje...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-01-02 00:53:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Bankomat a bankomat w okienku to jakaś róznica?

    bankomat
    bankomat w banku
    bankomat w okienku
    bankomat w galerii handlowej
    bankomat w przejściu podziemnym...

    Coś w tym jest. ;) Toż elektryczne krzesło nie jest tożsame z krzesłem. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'