  • Data: 2022-03-13 19:16:18
    Temat: Re: Bankomat nie cofa niepobranych pieniędzy?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 13 marca 2022 o 17:37:59 UTC+1 cef napisał(a):

    > Skoro już tak się zwierzamy, to ja mam takie, żeby nie musieć myśleć,
    > że cos trzeba robic, żeby nie płacić za używanie.

    Na to najlepszą metodą są karty bezwarunkowo darmowe ;>
    Inna sprawa, że niełatwo o nie teraz.
    KK obecnie tylko w citku, KD właściwie też - i trzeba pamiętać o max. 4 wypłatach.
    Ew. jeszcze IKA, ale tu jedna wypłata/mc.

    KD milka jest kompromisem.
    Tak jak KK z santander - 1-2-3 i platyna, za 10 pyk/mc (ważne, że liczą się też
    transakcje kartami dodatkowymi, które same są bezpłatne bezwarunkowo) dają zwroty za
    ciuchy i koryto oraz ubezpieczenia, assistance i priority pass.

    KK world z santandera oraz platynę citka mam darmowe z dawnych czasów.

    Z jedną KK to bym się nigdzie nie wybierał.
    A płacenia debetówką unikam, a już na pewno taką do "głównego" rachunku - zaśmieca
    (by dosadniej nie określić ;) historię.