  • Data: 2022-03-13 22:03:01
    Temat: Re: Bankomat nie cofa niepobranych pieniędzy?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z jedną KK to bym się nigdzie nie wybierał.

    Akurat wyrobiłem ją kiedy potrzebowałem KK
    do wyjazdu, bo inaczej nie dało się zaklepać noclegu i tak już zostało.
    Bardziej pomocny jest komfort użytkowania codziennego, że nie musżę
    się troszczyć o środki jak przy debetówce.

    > A płacenia debetówką unikam, a już na pewno taką do "głównego" rachunku - zaśmieca
    (by dosadniej nie określić ;) historię.

    Nie potrzebuję do niczego historii, a nawet powiedziałbym, bez
    transakcji kartą,
    to nie ma tam historii. Raz na miesiąc zapłacę za mieszkanie i prąd, dwa
    razy w roku kablówkę i na tym koniec, czasem coś przeleję, żeby było
    czym płacić i na tym kończy się
    rola głównego rachunku.